-Buna Shara.
-Nu ma lua cu buna, Alexander Dahme, sti bine ca sunt un adevarat pachet de nervi. Trebuia sa purtam o discutie, trebuia sa clarificam niste lucruri si tu nici macar nu ai indraznit sa vorbesti personal cu mine la telefon. Dar sti ceva? Nu mai scapi. Acea discutie o sa o avem aici si acum!
-Haide Shara sa fim mai indulgente. Recunosc ca nu am vrut sa vorbesc cu tine deoarece potea sa fie telefonul ascultat.
-Ok domnule Dahme, sa trecem peste asta, avem altceva de discutat si mai important.
-Haide sa o lasam pe alta data, acum sunt mult prea obosit. Iar cand dadu sa se ridice, fata il prinse de incheietura si il facu sa se aseze iarasi pe canape pozitionandu-se in fata lui.
-Acum discutam.
Dupa un oftat prelung si dupa ce isi freca fata exasperat cu palmele, ingaima un "bine" si se uita spre ea.
-De ce ma aflu aici?
-Ce vrei sa spui pri asta. Sti foarte clar ca toata lumea te cauta.
-Sti foarte bine ca nu la asta ma refer. De ce m-ai adus aici. Tu de ce nu ma torni lui Bertoni?
-Pentru ca te cunosc de atata timp si stiu foarte bine ca nu ai ce cauta langa Carlo.
-Esti sigur ca doar atat? Si il privi cateva secunde ata de intens in ochi incat barbatul nu mai rezista si se ridica in picioare agitandu-se de colo colo.
-Sti foarte bine frumoaso ca nu asta e motivul. Te iubesc si nu vreau ca cineva sa iti faca rau, te vreau aproape de mine si nu o sa permit nimanui sa ne indeparteze. Nu ma intereseaza ca ai fost o curva, sau ca ai vrut sa devi una, nu ma intereseaza nici ca mai ai putin si nasti copilul fiulaui ala de catea. Nu ma intereseaza nimic te iubesc cu toata fiinta mea si te vreau asa cum esti tu.
Furia puse stapanire pe ea iar dupa ce respira sacadat cateva minute bune, si numara pana la zece in minte pentru a se mai putea linisti, barbatul vru sa vina sa o ia in brate insa palma e4i facu contact cu chipul lui atat de violent incat simtea ca o ustura, si acum ea era cea care inpea sa se plimbe prin camera si tipand cat o tineau plamanii.
-Esti un ipocrit! Am spus ca nu sunt o tarfa si este adevarat. Am ajuns la Carl pentru ca am fost rapita. Vazand ca vrea sa intrebe daca a fost violata ea a raspuns atat de repede incat el nici nu a mai avut timp sa scoata doua silabe. Nu ma violat, pur si simplu am fost hipnotizata de el, nu stiu sigur dar cred ca se numeste dragoste la prima vedere. Mai apoi a vrut sa devin o parasuta si am evadat insa in urma singurului nostru act sexual am ramas insarcinata. Si colac peste pupaza in padure am fost sechestrata de un idiot ce dorea razbunare si ma tinut captiva intr-o pestera doar cu apa si cu un vas mic de mancare.
-Imi cer scuze ca am interpretat gresit, o sa ii trag un glont in cap nenorocitului ala, o sa il las sa se chinuie, o sa plateasca pentru tot ceea ce ti-a facut.
-Nu o sa faci asata!
-Ba am sa o fac Shara, o sa vezi ca dupa aceea o sa fim fericiti, tu o sa incepi incetul cu incetul sa ma iubesti iarasi si astfel copilul o sa fie bine, noi trei o sa fim bine.
-Nu Alexander... Stai jos te rog.
-Nu? Ce vrei sa spui cu asta. Si se aseza jos cu mainile incrucisate si o privea intrebator.
-Nu o sa faci nimic din toate astea pentru ca eu nu stau aici decat pana am sa nasc, apoi o sa ma descurc eu, problema este ca eu nu te iubesc si nu te-am iubit nici o data. Cand termina aceasta fraza il vazu pe barbat cu se intristeaza incetul cu incetul iar ochii lui devin negrii de furie. Stiu ca este greu sa accepti acest lucru insa il iubesc pe Carlo Bertoni chear daca este o bruta de om. Tanjesc dupa el in fiecare seara, adorm si ma trezesc cu gandul la el si chear daca imi vine sa il omor cand il vad, o singura atingere a lui ma face sa devin moale, sa imi devina picioarele ca o gelatina. Fiecare por din trupul meu tanjeste dupa fiinta lui, il vreau inapoi insa nu ma intorc pentru ca stiu ca asta nu este bine, si nu in ultimul rand ii port in pantece copilul si asata o sa imi aduca aminte toata viata de el.
Atunci cand incheie fraza il vazu pe barbat cum turbeaza, il vazu ca se ridica si dadu cu pumnul in cel mai apropiat perete, dupa care desfacu o sticla de Jack Daniels si torna mai bine de jumatate pe gat, iar cand Shara vru sa il prinda de brat si sa il faca sa se opreasca acesta o respinse.
-Treci in camera ta! Acum! Nu stiu de ce sunt in stare sa fac.
Fara a mai adauga si alte comentarii incepu sa mearga cu ochii inlacrimati spre scarile ce duceau la etaj, o durea atat de tare ca trebuise sa il raneasca insa era cel mai bine sa stie adevarul, trebuia sa aiba tiscutia aceasta pe care el o evitase parca stiind ceea ce avea sa urmeze "Imi pare rau Alex, stiu cat de greu este sa iubesti si sa fi dezamagit, dar nu pot sa stau langa tine doar pentru ca imi faci un favor, daca inima mea nu batea atat de tare de cateori ii aud numele si daca nu visez ca intr-o zi o sa il revad si atunci totul o sa fie bine. Stiu ca am varsat lacrimi pentru el dar cred ca asa este iubirea o suferinta ingrozitoare care nu sti daca o sa se tremine dar care speri sa o faca si atiunci totul sa fie asa cum visai cand erai mic, sa fie roz." Se aseza in pat si cu toate ca nu era decat ora saptesprezece, adormi rapid.
Sunetul unor tipete o facura sa tresara si sa se ridice din pat insa cand vru sa se indrepte spre usa, aceasta se deschise cu putere si silueta unui barbat aparu in intunericul noptii ce se lasase, iar cand inainta cativa pasi il zari, era Jefri Dahme, atat de impunator, imbracat intr-un costum negru, cu o mica zgarietura pe chip ce inca sangera, fiind semnul unei batai, iar dupa ce se lasa cercetata inainta cu pasi apasati, facand-o pe femeie sa se dea incet inapoi cu mana pozitionata in dreptul inimii ce credea ca o sa sara din piept.
-Buna domnisora Petrovchia.
-Ce cautati aici? Unde este Alexander?
-Ai tupeu nu gluma. Asta este casa lui Alexander si vin aici de cate ori vreau eu, iar tradatorul este jos se trazveste din bautura si pumnul in fata care la luat.
-Va rog sa plecati si sa ma lasati in pace!
-De cand imi dai tu...
Insa nu apuca sa termine de vorbit ca Alexander intra pe usa si se napusti cu pumnii asupra lui, insa nici tatal sau nu era mai prejos ajungand sa isi imparta pumni si picioare unul altuia, iar cand un mic firicel de sange isi facu aparitia la buza barbatului mai tanar, Shara incepu sa tipe de spaima, facandui pe cei doi sa se desparta si in urmatoarea secund tatal barbatului scoase un pistol pe care il indrepta spre fiul sau.
CITEȘTI
Sensuality
RomancePentru tanara Shara, viata este una cruda. Dupa ce isi pierde intreaga familie intr-un accident ajunge sa fie rapita de un mare mafiot italian. Carlo o rapeste deoarece vrea razbunare, insa ceea ce va avea sa urmeze va intoarce situatia cu susul in...