Yayın başladığında, hemen yayına girdi Arın. Uzun zamandır kimseyi trollemiyordu. Aslında bu bir fırsat olabilirdi. Yayının üzerinden bir saat geçmiş, keyifli bir sohbet dönüyordu ortamda. O sırada, Arın mikrofonu açtı ve sohbete katıldı. Yeteneğini kullanarak, sesini değiştirmişti. Yayındaki herkes, kız sanıyordu şu an onu.
Yayında bir kişi daha vardı o sırada. Mikrofondaydı o da ve Aren oldukça dikkatini çekmişti. Aren, Arın'ın kız ismiydi. Taklit yaptığı zamanlarda, ismini Aren olarak söylüyordu. Arın ismine yakın olduğu için, aklında tutması da kolay oluyordu.
Arın, kız sesiyle konuşurken, yaklaşık iki saat geçirmişti yayında. Eğleniyordu aslında. Karşısındaki kişiler, onun erkek olduğunu bilmiyordu. Bunu sonsuza dek sürdüremezdi ama zaten biraz eğlenmekten bir zarar gelmezdi.
Yalnız böyle zararsız gibi görünen küçük oyunlar, aslında çok büyük değişiklikler yapabilirdi hayatlarımızda. Arın'da bunu zamanla görecekti. Hem de yaşayarak.
Yaklaşık iki saatlik yayın sonrasında mesaj kutusuna düşen mesaj, bütün bunları başlatacak mesaj olacaktı. Bundan bihaberdi henüz...
...
doctorhealer: Selam.
soulfly: Selam?
doctorhealer: Ses tonun çok dikkatimi çekti de, yazmak istedim.
soulfly: Ne varmış ki sesimde?
doctorhealer: Etkileyici.
soulfly: Teşekkürler.
doctorhealer: Teşekküre gerek yok. İltifat değildi.
soulfly: Buna ne demeliyim bilmiyorum?
doctorhealer: Kaç yaşındasın Aren?
soulfly: 21. Sen?
doctorhealer: Baya gençsin. Ben 27 yaşındayım.
soulfly: Hmm anladım.
doctorhealer: Konu kilit :)
soulfly: Üzgünüm, ilk kez konuşuyoruz. Ne konuşulur bilmiyorum..
doctorhealer: Birbirimizi daha yakından tanıyabiliriz.
soulfly: Niye?
doctorhealer: Sence :D
soulfly: Oha niyeti ciddi|
Kız olmadığımı söylesem mi|
Neyse devam|
doctorhealer: Ne yazıyorsun öyle uzun uzun?
soulfly: Hiçbir şey.
doctorhealer: Ne işle meşgulsün?
soulfly: Boştayım. Çalışmıyorum. Sen?
doctorhealer: Yazıyor ya zaten. Doktorum ben.
soulfly: Öylesine bir nick sanmıştım.
Ne doktorusun?
doctorhealer: Uzmanlık alanım çocuk.
Kendi kliniğimiz var. Orada çalışıyorum.
soulfly: Hmm güzel.
doctorhealer: Belki bir gün gelirsin.
soulfly: Çocuk yaşını çoktan geçtim.
doctorhealer: Ziyarete demek istedim.
Gelmez misin?
soulfly: Bilmem. Belki olabilir.
Benim şimdi çıkmam gerek.
doctorhealer: Nereye?
soulfly: Bazı işlerim var.
Görüşürüz.
doctorhealer: Görüşelim.
soulfly: Tamam.
...
Arın, uygulamadan çıktıktan sonra, derin bir nefes alarak, arkasına yaslandı koltukta. Kimseyle özelden kız gibi konuşmamıştı. Söyleyememişti de gerçekleri. Dudaklarını ısırarak mesajları tekrar okudu. Adam doktor olduğunu söylemişti ve 27 yaşındaydı.
Sıkıntılı bir şekilde saçlarını karıştırdı. Ne yapacağını bilmiyordu. Aklına gelen en mantıklı şey, en kısa sürede bitirmekti bunu. Bir dahaki konuşmada, her şeyi anlatmalıydı. Evet, en doğrusu buydu.
Twitch kullanmıyorum o yüzden uygulama hakkında pek bir bilgim yok. Yanlışım veya hatam varsa belirtin, düzeltelim ✨️
Yorumlarınızı bekliyorum ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWITCH (BxB)
RomanceArın, kız sesi taklit edebilme yeteneğini kullanarak, en sevdiği yayıncının yayınından bir erkek düşürür... Eşcinsel hikaye 23.10.2022