3.Bölüm

1.9K 171 73
                                    

Aradan üç gün geçti. Yani o doktorla tanışalı üç gün oldu ve adama bir türlü gerçekleri anlatamadım. Esas hesaptan kendim gibi takılıp, fake hesaptan kız gibi takılıyordum ve dolandırıcı gibi hissediyordum. Kimi kandırıyorum ki? Yaptığım da düpedüz bu değil miydi?

Yine fake hesaptan girdim yayına. Sergen abi bir değişiklik yapmıştı ve artık akşamları açıyordu yayını. Ben de kız hesabından girdim yayına. Mikrofonu açtım ve kız sesiyle konuşmaya başladım. Bunu bu şekilde yapacaktım. Mesajla kanıtlamak zor olabilirdi ama sesli olursa insanlar kolay ikna olurdu ve şu doktor da bana aleni yürümekten vazgeçerdi belki.

Bir süre beni Aren sandılar yayında yine. Doktor sağolsun bana paldır küldür yürüdüğü için yayındaki herkes de anlamıştı artık. Bu işi bitirmem gerekiyordu.

"Ben bir şey demek istiyorum bu arada." dedim kız sesimle. Sergen abi hemen müsade etti, 'Bayanlara öncelik var.' diyerek. Ben de konuşmadan önce derin bir nefes aldım.

"Ben... Kız değilim." dedim kız sesimle. Evet, kız sesimle bunu demek garip duruyordu ama istedikleri anda kanıtlayabilirdim bunu.

"Kız değilim derken?" diye sordu Sergen abi. Doktor yayındaydı ama sessizdi. Az önce konuşuyordu. 'Kız değilim.' itirafını yapana kadar...

"Erkeğim ben." dediğimde, Sergen abi inanmadi tabii. Yayındaki kimse inanmadı. Ben de gerçek sesimle konuştum. Herkes şok oldu bu kadar güzel taklit yapabildiğim için.

"Doktor boşuna yürüdün be o kadar." dedi yayındaki başka biri ve gülüştüler birkaç kişi. Doktor sessizdi hâlâ. Daha sonra, mesaj kutuma bir mesaj geldi. Mesajı görünce yutkundum. Masum bir şekilde başlayan bu oyunun, başka biri tarafından ciddiye alınıp, bu kadar can yakıcı olacağını hiç düşünmediğimi farkettim.
...

doctorhealer: Umarım seni yeterince güldürebilmişimdir.

Yorumlarınızı bekliyorum ✨️

TWITCH (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin