18. Bölüm

599 61 14
                                    

Aslında afili bir giriş yapacaktım ama çok gecikmemişim yani bir ay bile olmamış o yüzden bölümü iliştirip gidiyorum bebeksiler 🫠

***

"Hem bir baltaya sap olduğun yok hem de erkeklerle fingirdiyorsun öyle mi? Gay olup çıktın başımıza!" diye bağırdı babam. Kuzey'le olan ilişkimi öğrenmişti. Nasıl öğrendiğine gelecek olursam, ayda yılda bir odama gelmişti ve o sırada kapının ardından konuşmalarımızı duydu. Sonrasında da kıyamet koptu zaten.

"Ben kimseyle fingirdemiyorum." dedim sakin kalmaya çalışarak. "Ben yıllardır erkeklerden hoşlanıyordum zaten. Siz işlerinizle o kadar meşguldünüz ki, beni göremediniz. Hoşuna gitmiyor ve gitmeyecek biliyorum. Ama ben böyle doğdum. Bunu değiştiremezsin." dedim babama bakarak. Babam öfkeli bir şekilde bakıyordu bana. Annem ise elini alnına koymuştu. Muhtemelen inanamıyordu.

"Bize neden söylemedin ki?" dedi annem elini indirip. "Eğer önceden bilseydik önlem alabilirdik." dediğinde güldüm.

"Ne yapardınız mesela? Doktora mı götürürdünüz yoksa şarlatanlara götürüp oğlumuz erkeklerden hoşlanıyor diye muska mı yaptırırdınız?" dedim alayla.

"Gerekeni yapardık." dedi annem.

"Gereken ne biliyor musun anne? Ben sana söyleyeyim. Gereken, sizin benim arkamda durmanız. Ben erkeklerden hoşlanıyorum diye benden vazgeçmemeniz."

"Bana bak bana!" deyince babam öfkeyle, ona baktım. Sinirden kıpkırmızı olmuştu. "Benim bir itibarım, saygınlığım var bu piyasada. Senin gay olduğun duyulursa rezil olurum." dedi. İşte asıl mesele buydu! Dertleri ben değildim. Kahrolası itibarlarıydı.

"Bunun için bir şey yapamam. Böyle doğmayı ben seçmedim. Sizin genlerinizden dünyaya geldim. Bu bir suç değil ama madem suçlu arıyorsunuz, önce kendinize bakın." dememle, babamın tokadını yüzümde hissetmem bir oldu.

"Defol odana! Gözüm görmesin seni! Odandan çıkmayacaksın bundan sonra!" dedi sinirle. Ben de ayağa kalktım.

"Sen bana emir veremezsin tamam mı? 21 yaşındayım ben. Senden emir alacak yaşı çoktan geçtim Kadir bey!" dedim ve kapıyı çarpıp çıktım evden.

Şimdi ne olacaktı, ne yapacaktım bilmiyorum? Zaten her şeyin yolunda ve güzel gitmesi garipti. Bir şeyler olacağı belliydi.

Evden çıktım ve arabayı es geçtim. Artık onların hiçbir şeyini istemiyordum. Kendi başımın çaresine bakmam gerekiyordu. Ama önce bu gecelik kendime kalacak bir yer bulmalıydım.

Ailevi bir kaos çıkarayım dedim de ehehe

TWITCH (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin