"Yapmasak mı Kyungsoo?"
Çekingence söylediğimde göz devirdi ve tersçe konuştu. "Kızım bir karar ver!"
Tekrardan beynimde bir terazi kurdum. Junmyeon'u çıldırtma isteğim ağır basıyordu.
"Tamam hadi başladık bir kere." dedim ve yürümeye başladım.
Nayeon hanımefendi artık onlarla oturmama laf etmeyeceğini bildirmişti bana. Hem zaten Kyungsoo'nun flörtü(!) olarak gidecektim ortama.
Kyungsoo ile beraber gelmemizi doğal olarak kimse umursamamıştı sonuçta aynı arkadaş grubundaki iki insandık ama yan yana oturunca bazı kişiler 'noluo aq' bakışı atmıştı tabiki. Kardeşi koluna yapışmış o şekilde oturan Junmyeon'un gözlerini ise üzerimde hissediyordum.
"Yüzünü gören cennetlik." diye bana laf atan Chanyeol'e yapmacıkça sırıttım ve imalı bakışlarımı Nayeon'a çevirdim. "Nayeon kraliçemiz izin veriyor artık sizinle oturmama."
"Umrumda değilsin." dedi doğru dürüst yüzüme bakmadan ve Junmyeon'un kolunu az daha sıkarak başını onun omzuna koydu.
Sanki kardeşinden kıskanacağım aptal mıdır nedir?
Anında fazla abartmamak adına pek bir şey yapmadık. Sadece bir ara Kyungsoo kolunu sanki benim omzuma atarmış gibi sandalyeme koydu. Bu, Junmyeon'un kaskatı kesilmesine yetmişti. Sonra baktım ki beyefendi bana mesaj atmış.
junmyeon
ne bu samimiyet?junmyeon
ne ara samimi oldunuz sizsana
seni ilgilendirmez??junmyeon
ne demek beni ilgilendirmez?sana
junmyeon sen bana doğru dürüst değer vermedin ve biz ayrıldık bana yazmayı bırak artık bitti yani sen istedin hatta bitmesinijunmyeon
ben bitsin istemedim.sana
sanki bunu bahane ediyormuş gibi ben uğraşırken hiçbir şey yapmadınsana
neyse ne artık bitti işte yazma banajunmyeon
kyungsoo ile birlikte olamazsın.sana
o niyejunmyeon
olamazsın işte git başkasıyla ol kyungsoo olmazsana
minseok olur mu?junmyeon
o da olmaz dahyun'un abisi ya hani.sana
herkes kardeşiyle sizin gibi toxic bir ilişkide değil dahyun benden çok ister hattajunmyeon
minseok da olmaz dedim.sana
kim olur peki sen seçjunmyeon
ben.sana
VJPSJVĞSVJĞSĞVDJĞDJĞDJĞDVIVĞDsana
benimle iletişimde olmayı o kadar çok istiyorsan arkadaş kalabiliriz ama nayeon buna da izin vermez muhtemelen :)Görüldü attı.
Aptal.
Birkaç dakika telefonumda başka bir şey bakıyormuş havası verdikten sonra konuşmayı Kyungsoo'ya gösterdim. Eminim ki tek kolunu bana doğru atmış ve gayet yakınımda sayılacak bir halde telefonuma bakıyor olması Junmyeon'u yeterince çıldırtıyordu. Kulağıma yaklaştı ve sessizce gülerek konuştu. "Söylemiştim kuduracak diye."
Kudursun.
"Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaz." Momo şakayla karışık söylediğinde Kyungsoo daha normal oturdu ve Momo'nun eğlencesini sürdürdü. "O da nereden çıktı yaaa?"
"Gördüm sizi gördümmmm. Kıvırmayın hiç."
İkimiz de Momo'ya güldük sadece. Aramızda bir şey olduğunu (!) fark ettirmemiz gerekiyordu ve Momo sayesinde bunu anında başarmıştık. Bazı arkadaşlarımız imalı bakışlarla bizi süzüyordu. Sehun'un Kyungsoo'ya göz kırptığını bile görmüştüm. Junmyeon ise sinirden kıpkırmızıydı. Hafifçe yanına bakınca Nayeon'un da aynı kırmızılıkta olduğunu fark ettim. İmalı gözler üzerimizden kayınca Kyungsoo'ya fazlasıyla yaklaştım ve konuştum. "Nayeon da çok kıskandı."
"Fark ettim." dedi ağzı kulaklarında sırıtarak ve önüne döndü.
Huzursuz hissediyordum. Dersim de yaklaşmıştı. Ayaklandığımda bana dönenler oldu. "Derse gidiyorum." diye kısaca açıklama yaptım.
"Geleyim ben de." derken Kyungsoo'da benimle ayaklandı.
Geldiğimiz gibi beraberce kafeteryadan dışarı yürüdük. Çıkar çıkmaz yükseldim. "Çok güzel kudurdu!"
"Nayeon da kıskandı ehehee."
Güldüm ben de ve elimi kaldırdım gülerek beşlik çaktık.
"Gerçekten derse gitmem gerekiyor bu arada." dediğimde Kyungsoo bir duraksadı. "Yalan söylüyorsun sanmıştım."
"Yok ciddiydim."
Saatine baktı. "Şimdi geri dönsem saçma olur benimkine de 15 dakika kalmış zaten sınıfta bekleyeyim."
Başımla onayladım. "Haberleşiriz."
"Tamam görüşürüz." dedi ve zıt yönlere ilerledik. Aklımda sadece Junmyeon vardı. Senden nefret ediyorum Kim Junmyeon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kiss Your Brother | Sana × Suho
FanficSana ve Junmyeon sevgiliydi(?) ama aralarında büyük bir engel vardı: Nayeon...