sana
annen nasılkyungsoo
iyi iyi tansiyonu düşmüş biraz abim çok panik bir insandır zaten beni de korkuttusana
sevindim geçmiş olsunkyungsoo
teşekkür ederimkyungsoo
sana benim söylemek istediğim bir şey var aslındasana
söylekyungsoo
bu oyuna daha fazla devam etmeyelim yani aramızda bir şeyler oldu akşam sen de fark ettin kendimi frenleyemedim bir an ve o an kendimi nayeon'u aldatıyormuş gibi hissettim çok huzursuzumsana
ben de aynı şeyleri hissettimsana
yeter bu kadar junmyeon'u üzdüğümsana
nayeon'a bağırdı biliyor musunkyungsoo
nekyungsoo
hayatta inanmamsana
evet nayeon içme diye kızdı kes sesini diye bağırdı nayeon'a biraz abarttık galiba yani ben nayeon ile arasına girmek istememkyungsoo
o zaman ben bir nayeon'a yazayım junmyeon sana bağırmış diye xdkyungsoo
birbirimizi öğrendiklerimizden haberdar edelim ama oyuna devam etmeyelim
sana
neden sevgili olmadınız diye soranlarasana
sana junmyeon'u unutamadığı için olmadık dekyungsoo
tamamKyungsoo'ya görüldü attıktan sonra yanıma koyup Mina'ya döndüm. Yatağında Yixing ile mesajlaşıyordu.
"Benim Kyungsoo ile aramda bir şey yok." dedim bir anda.
Aval aval baktı. "Nasıl yok siz bugün öpüşmediniz mi?"
Mina bile dans ederken gördüyse Junmyeon kesin o sahneyi görmüştü.
"Hayır." dedim iç çekerek ve en başından oyunumuzu anlattım.
"Pes Sana." dedi sadece.
"Oyun bitti yani. Kyungsoo'nun yalancı ilgisini de kaybettim. Junmyeon'u zaten kaybettim." Ofladım. "Gerçekten hiç iyi değilim."
"Sana, Junmyeon'u kaybetmeyi sen istemedin suçun yok bunu biliyorsun hem şu an ona gitsen o seni kabul eder."
"Ona gitmek istemiyorum işte sıkıntı da burada başlıyor Mina. Hem onu istiyorum hem de istemiyorum. Nayeon önümüzde çok büyük bir engel."
"Senin kafan karışık."
"Yeni mi anlıyorsun?" dedim alayla ve bir anda canım Jeongyeon'a bulaşmak istedi avazım çıktığı kadar ismini haykırdım ama cevap ondan değil Momo'dan gelmişti.
"Noldu?"
"Senin adın Jeongyeon mu?"
Ses gelmemişti ama ayak seslerinden buraya geldiğini anlamıştım. Momo ağzı kulaklarında gülerek içeri girer girmez konuştu. "Zorla Chanyeol'ün yanına oturttum ya utançtan yerin dibine geçti ondan uyumaya çalışıyor. Hem küstü bana."
"Hak ettin." dedim gülerek.
Momo ciddileşti bir anda. "Sen iyisin değil mi? Kyungsoo'nun da seni üzmesine izin verme."
Başa dönüyorduk. Aramızda bir şey olmadığını bir tur da Momo'ya anlattım. Anlatmam bitince gözlerim dolduğu için Momo sımsıkı sarıp sarmaladı beni. Mina da yanımıza gelip diğer tarafımdan sarılınca Momo kollarını biraz gevşetti ve oldukça yüksek bir sesle konuştu. "Gel buraya fasülye, Sana'ya sarılıyoruz."
İki üç ayak sesinden sonra Jeongyeon başı önde bir şekilde geldi ve başını karnımın üstüne koyup uzandı. Saçını köpek sever gibi okşadım. "Utandın mı sen kıyamam."
Sadece sertçe elime vurdu. Suskunlaşınca durup dururken ağlamaya başladım. Gözyaşım kalmamıştı artık. Jeongyeon bile kendi derdini unutup beni susturmaya çalışmıştı ama nafileydi. İçim çıkana kadar ağladım yine. Junmyeon'dan nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kiss Your Brother | Sana × Suho
FanficSana ve Junmyeon sevgiliydi(?) ama aralarında büyük bir engel vardı: Nayeon...