Kızlar eve geldiklerinde bavulu görünce üçüyle de kavga etmiştim ama kararım kesindi. Buradan defolup gidecektim. Diğer kızlara da haber vermem gerekiyordu.
9 hücreli amipsana
kızlar ben japonya'ya dönüyorum temelli haberiniz olsunchaeyoung
nEdahyun
ne diyon amktzuyu
sana saçmalamajihyo
nayeon senin ağzına sıçimnayeon
şu ben antiliğini bir sessize al jihyojihyo
AMA SENİN YÜZÜNDEN GİDİYOR AMK SALAĞIsana
buna hiç gerek yok jihyo boşver böyle olması gerekiyormuşmomo
hanımefendi bavulunu bile toplamışdahyun
uçak ne zaman gitmeden görüşelimsana
uçak yarın görüşmeye fırsatımız olmaz muhtemelenmomo
UÇAĞIN YARIN OLDUĞUNU SÖYLEMEMİŞTİNMomo'nun bu mesajından sonra üçü aynı anda odama doldu ve Momo yükseldi. "Ne zaman verdin sen bu kararı?!"
"Bugün." dedim umursamazca. "Saçımı boyarken karar verdim. Bilet baktım boş çıkınca hemen aldım bu kadar."
"Sana, bu çok aceleyle alınmış bir karar." Mina sakin ses tonuyla lafa dahil olmuştu.
"Hayır ben bunu en başından beri düşünüyorum size de söylemiştim." derken sırayla üçüne de baktım. "Sadece ilk ayrılığımızda içimde yeniden barışabileceğimize dair bir umut vardı. Artık herhangi bir umudum yok hem ben burada kaldıkça sizin de Nayeon ile aranız gergin kalıyor. Hepiniz taraf olmayacağız dediniz onunla arkadaşlığınızı da devam ettirdiniz ama grubumuzda eskisi kadar konuşma dönmüyor siz de farkındasınız."
"Çözüm kaçıp gitmek değil."
"Gitmem lazım." dedim iç çekerek. "Bir daha buraya dönmeyeceğim, kötü ayrılmayalım. Tavır yapmayın bana."
Üçü de kararlı olduğumu anlamıştı artık. Sadece bana sarıldılar. Sessiz sessiz ağladım ben de.
Her şeye ağladım.
Aşkımı kaybedişime, en iyi arkadaşımı kaybedişime, bütün arkadaşlarımı kaybecek olmama ağladım. Burada olmaktan çok mutluydum. Momo'nun aklına buraya gelmeyi sokan da bendim Mina'yı bizimle gelmeye ikna eden de bendim. Şimdiyse onlar kalıyordu ben gidiyordum.
En başından, Nayeon'un Junmyeon'a olan takıntılı bağını bile bile bu işe girişmemeliydim. Suçluydum. Suçun büyüğü Nayeon'un olsa da Junmyeon'a karşılık veren bendim sonuçta. Bizim bir ilişkimiz olmasaydı Nayeon da bana böyle yapmayacaktı sonuç olarak. Son bir kez Junmyeon'u da görmek istiyordum ama görmesem daha iyiydi. Belki beni engellemeye çalışırdı. Bunu istemiyordum.
Sadece yatıp uyudum. Günler sonra ilk defa rahatça uykuya dalabilmiştim. Her şeyden nefret ediyordum. Her şeyden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kiss Your Brother | Sana × Suho
FanfictionSana ve Junmyeon sevgiliydi(?) ama aralarında büyük bir engel vardı: Nayeon...