8.

90 2 1
                                    


Keď som vyšla tak som uvidela Hyunjina a ďalších sedem chlapcov. Keď si ma všimli tak sa na mňa pozerali s otvorenými ústami. Prišla som k nim bližšie a povedala.

Y/N: Ahoj



Z pohľadu Hyunjina

Bolo 15:20 a Y/N stále nikde, začal som sa báť. Hneď som vytiahol mobil aby som mohol ísť Y/N zavolať ale vtedy mi Felix pobúchal na rameno ja som na neho pozrel ale on sa s otvorenými ústami pozeral pred seba, tak som sa tam pozrel aj ja a hneď som skoro odpadol. Stála tam Y/N a bola veľmi krásna, je pravda že som do nej zamilovaný, ale kto by nebol? Všetci sme boli v úplnom šoku zrazu prehovorila.


Y/N: Ahoj


Tým slovom nás vrátila späť do reality. Hneď som k nej išiel a objal ju, ona mi objatie oplatila. Po chvíli sme sa od seba odtiahli a začal som.

Já: Skoro som zabudol Y/N toto sú moji priatelia, nechám ich aby sa ty predstavili sami



Pozrel som sa na chlapcov aby sa predstavili. No oni sa na mňa iba pozerali.
Dokým neprehovoril Bangchan.


Bangchan: Ahoj ja som Bangchan

Y/N: Rada ťa spoznávam ja som Y/N

Felix: Ahoj kráska ja som Felix


A takto to pokračovalo dokým sa všetci nepredstavili. Zatiaľ čo sa chalani predstavovali ja som sa pozeral na Y/N a utápal sa v jej kráse. Moc som ani nevnímal až kým neprehovorila Y/N.


Y/N: A kam vlastne pôjdeme?



Hneď som sa pozrel na ostatných a oni urobili presne to isté. Zrazu má niečo napadlo.


Já: Čo keby sme išli do zábavného parku?



Y/N sa hneď rozšírili oči.


Y/N: Áno poďme do zábavného parku prosííííím


S chalani sme sa nad ňou usmiali a prikývli na znak súhlasu. Ona hneď zakričala a objala nás my sme jej samozrejme objatie vrátili, a vyrazili smer zábavný park.




Keď sme prišli do zábavného parku Y/N sa hneď rozbehla za jedným chalanom pri ktorom bolo ďalších šesť chlapcov. Zovrel som ruky v päste keď som videl ako na neho skočila a on ju chytil pod zadkom aby nespadla.


Z pohľadu Yoongiho

S chalanmi sme dnes boli dohodnutý že pôjdeme do zábavného parku. Išiel som zadným vchodom aby som sa nemiešal do rozhovoru Y/N a jej priateľov. Keď som bol vonku z domu tak som sa rozhodol že pôjdem na dohodnuté miesto kde sa máme stretnúť. Keď som tam prišiel tak samozrejme že Jungkook musel znovu meškať čo nieje novinkou, vždy keď máme niekam ísť tak on príde vždy posledný, to aj Taehyung je tu skôr ako on a to Taehyung sa musí ešte "upraviť". Po pól hodine sa konečne objavil a my sme mohli vyraziť.
Neviem kam presne Y/N a jej priatelia idú ale dúfam že Y/N nepríde domov opitá, to by som ich hneď zabil. Stáli sme pri stánku
s cukrovou vatou a čakali v rade ale zrazu som videl ako ku mne niekto beží a keď som si uvedomil že je to Y/N hneď som sa usmial. Skočila na mňa a ja som ju chytil pod zadkom aby nespadla. Keď som sa pozrel za ňou stáli ôsmy chalani ale jeden z nich mi bol povedomí. Y/N zo mňa zliezla a povedala.


Y/N: Yoongi toto sú moji priatelia.......

???: Počkať, Min Yoongi?

Já: Lee Felix?

Já a Felix: Áno

Yoongi: Dlho sme sa nevideli Felix


Zrazu sa ku mne naklonil Felix a pošuškal mi.


Felix: Máš strašne peknú sestu

____________________________________________


Dúfam že sa vám táto kniha zatiaľ páči a prepáčte mi za gramatické chyby ktorých je tam dosť.

Yoongiho sestra /dokončené/Where stories live. Discover now