Z pohľadu Y/N
Po raňajkách som išla do svojej izby sa prezliecť pretože viem že Yoongi by ma takto nikam nepustil vlasy som si nechala tak aj make up vzala som si kabelku do ktorej som si hodila mobil, klúče a peňaženku. Išla som dole po schodoch až do obývačky kde už čakal Jimin a Taehyung ale Jungkook nie tak som sa rozhodla spýtať.Já: Chalani kde je Jungkook?
Jimin: Pripravuje sa
Y/N: Tak dlho?
Taehyung: Na to si zvykneš
Tak som si vytiahla mobil a sadla na gauč. Cítila som ako sa na mňa niekto pozerá tak som zdvihla pohľad od obrazovky a pozrela sa na chalanov ktorý sa na mňa divne pozerali.
Já: Prečo sa na mňa tak divne pozeráte?
Obaja: Nič
Tak som vrátila svoj pohľad späť k mobilu kde som sa pozerala na Instagram mojich oblúbených k-pop skupín chcela som kliknúť na 'sledovať' ale to už som počula Jungkookov hlas.
Jungkook: Dobre už môžeme ísť
Já: No konečne
Na tom sa Taehyung a Jimin iba zasmiali a Jungkook sa na mňa iba urazene pozral tak som ho pohladkala po vlasoch a tak som si od neho vyslúžila jemné zamručenie, dala som ruku preč a vyslúžila som si od neho smutný výraz nad tým som sa musela usmiať. Prišli sme do toho nákupného centra a Taehyung nás tahal po každom jednom obchode ktorý uvidel.
Já: Chalani podme si niečo dať som hladná
Jimin: Čo keby ideme do mekáča?
Jungkook Taehyung a Já: Nie
Jimin: Sushi bar?
Jungkook Taehyung a Já: Áno
Keď sme prišli do toho sushi baru chalani išli objednať a já som išla hľadať stôl, nakoniec som našla jeden stôl kde som si hneď sadla a tašky ktoré mi chalani stačili do rúk som položila na zem. Z kabelky som si vytiahla mobil a išla na Instagram aby som dorobila to čo som začala doma, naťukala som tam TXT a dala 'sledovať' potom som tam dala Seventeen a dala 'sledovať' potom som dala Treasure a dala 'sledovať' a keď som tam chcela dať Ateez tak mi niekto zobral kabelku, hneď som sa postavila a chcela sa rozbehnúť za ním ale zrazu sa mi strašne začala točiť hlava a spadla som na zem. Já som tu bola sama so skupinou ôsmich chalanov a keď si všimli že mi niekto ukradol kabelku tak sa jeden z nich rozutekal za ním a ostatní sa pozerali mojim smerom a keď videli že som spadla na zem hneď bežali mojim smerom, dvaja z nich mi pomohli sa postaviť a pomohli mi si sadnúť. Jeden z nich mi priniesol vodu a keď ju chcel položiť na stôl tak sa ako keby zasekol pretože já som nechala zapnutí mobil kde bol účet Ateez keď to videl tak sa na mňa otočil.
???: Slečna vy máte rada Ateez?
Já som sa na neho vystrašene pozrela a prikívla on si asi uvedomil prečo.
???: Nebojte sa slečna my vám neublížime
Znovu som iba prikívla pretože som sa nezmohla ani na jediné slovíčko strašne sa mi točila hlava a všetko má začalo bolieť.
???: A ako sa voláte?
Už som mu chcela odpovedať keď v tom...
Vminkook: Y/N!
Všetci sa otočili ich smerom len já nie kôli tej hroznej bolesti.
Jungkook: Y/N čo sa ty stalo?
Taehyung: Čo ste jej kurva spravili!?
???: Ukludni te sa...
Jungkook: Ukludniť sa? Ukludniť sa!? Ako sa máme upokojiť keď sem prídeme a vidíme ju obklopenú nejakými chalanmi a celú bledú?!
Já: Chalani oni mi nič nespravili ale naopak
Jimin: Čože?
Taehyung: Áno o čom to hovoríš?
Já: O tom že mi.... pomohli
Jungkook: Tak keď nie oni tak kto?
???: Slečna tu je vaša kabelka
Vminkook: Kabelka?!
Jimin: Prečo máš jej kabelku?!
???: Pretože jej ju ukradli a keď sa postavila a chcela bežať za nimi tak spadla.
Všetci sa na mňa pozerali a mne to bolo nepríjemné k tomu tá bolesť už som to nevydržala a začala som plakať.
Já: Cha-la-ni já chce-m ísť do-mov pro-prosím strašne to bolí
Všetci sa na mňa nechápavo pozerali.
Jungkook: Čo bolí?
Neodpovedala som mu a držala sa za hlavu, Jimin hneď zobral môj mobil a začal tam niečo ťukať.
Jungkook: Hyung čo to robíš?
Jimin: Volám Yoongimu že sa to ruší a ideme domov.
Rozhovor medzi Jiminom a Yoongim
Yoongi: Čo sa deje?
Jimin: Všetko sa ruší ideme domov
Yoongi: Prečo čo sa stalo?
Jimin: Y/N niekto prepadol a teraz nám povedala že ju to strašne bolí a držala sa za hlavu
Yoongi: Pane Bože moja princezná! Privezte mi ju!
Jimin: Za chvílu sme tam
Koniec hovoru
____________________________________________
Teraz sa len modlím aby ste ma nezabili
že som to ukoňčila zrovna tu ale snáď nevadí.Prepáčte za gramatické chyby.
A nezabudnite keďže sú zajtra Vianoce tak búdú dve kapitoly
Dobrú noc želám
BINABASA MO ANG
Yoongiho sestra /dokončené/
FanfictionY/N má 19 rokov. Má staršieho brata Mina Yoongiho ktorý má 20 rokov Ich rodičia zomreli pri autonehode keď mala Y/N 15. Y/N bola od svojich 15 rokov v Busane kde dokončovala školu. Keď mala 19 tak sa vrátila do Soulu.Zvyšok sa dozviete v knihe.