Z pohľadu Hyunjina
S chalanmi sme boli doma a pozerali telku zrazu Bang Chanovi zazvonil mobil všimol som si že tam svieti meno Namjoona tak išiel do kuchyne to zdvihnúť, ja som sa tiež postavil a išiel za ním. Schoval som sa za stenou aby si ma nevšimol, to čo som počul mi nahrnulo slzy do očí.Bang Chan: Čo sa deje?
Bang Chan: Počkaj to akože Y/N?
Bang Chan: Z toho chalani nebudú štastní
Bang Chan: Dobre hneď som tam, a povedz Yoongimu a ostatním aby sa upokojili
Už som to nezniesol počúvať tak som išiel do svojej izby kde som sa zamkol, vytiahol som náš album a znovu sa rozplakal.
Hyunjin: Povedala si že ma neopustíš tak nesmieš ani teraz, si silná ja to viem toto ťa nesmie prekonať.
So slzami v očiach som pozeral na naše fotky ktoré sme fotily na škole a keď sme niekam išli.
Zrazu mi zavibroval mobil tak som sa pozrel a mal som jednu správu od Felixa tak som mu odpísal.
Felix: Hyunjin prečo si odišiel?
Já: Bol som unavený tak som si išiel lahnúť,
prečo?Felix: Pretože aj Bang Chan odišiel a nevyzeral veľmi štastní, Vzal si so sebou aj jeho doktorský kufrík
Hyunjin: Neboj sa určite nám to povie keď sa vráti
Na to mi už nepodpísal tak som odložil mobil prykryl som sa perinou a ani neviem ako ale zaspal som. Prebudil som sa na vibrovanie mobili tak som ho zobral do ruky a pozrel sa kto ma to otravuje, bol to Lee Know tak som sa pozrel čo chce pretože on je ten človek ktorý vás nepíše len pretože sa nudí.
Lee Know: Hyunjin máš prísť do obývačky
Já: Prečo? 😮
Lee Know: Bang Chan nám chce niečo povedať 😒
Já: To už sa vrátil? 😯
Lee Know: A ty si zaspal dobu? 🙄
Já: Tak ale ja som spal ako to mám asi tak vedieť? 😒🙄
Lee Know: po prvé- sú tri hodiny poobede, a po druhé- Kašli na to a poď dole🙄
Já: Veď už už 😒
Postavil som sa z postele vzal mobil a išiel dole do obývačky kde už všetci sedeli a čakali na mňa. Bang Chan stál pred telkou a pozeral sa na mňa sadol som si medzi Felixa a Seungmina. Bang Chan začal rozprávať a Lee Know akurát pil vodu.
Bang Chan: Takže asi by vás zaujímalo prečo som odišiel, no to bolo tak že Y/N sa niečo stalo
Keď to Bang Chan povedal tak Lee Know ktorý mal v puse vodu ju celú vyplul a začal hrozne kašlať, všetci sme sa na neho pozerali až dokým neprehovoril.
Lee Know: Čo?!
Bang Chan: Čo myslíš tým Čo?
Lee Know: Ako akože sa jej niečo stalo?!
____________________________________________Prepáčte za gramatické chyby
Dúfam že sa vám story alebo čo to vlastne je zatiaľ páči.
Kto sa teší do školy? Ja nie
YOU ARE READING
Yoongiho sestra /dokončené/
FanfictionY/N má 19 rokov. Má staršieho brata Mina Yoongiho ktorý má 20 rokov Ich rodičia zomreli pri autonehode keď mala Y/N 15. Y/N bola od svojich 15 rokov v Busane kde dokončovala školu. Keď mala 19 tak sa vrátila do Soulu.Zvyšok sa dozviete v knihe.