12.

79 1 2
                                    

Z pohľadu Hyunjina
Yoongi a jeho priatelia odišli asi pred 15 minútami a my stojíme v rade na cukrovú vatu. Viete ako Y/N hovorila že Ruské kolo je posledná atrakcia? Tak klamala pretože keď jazda skončila tak chcela ísť na horskú dráhu a ešte raz prejsť všetký stánky ktoré tu majú, samozrejme sme súhlasili pretože jej sa nedá povedať nie.


Čakali sme a zrazu si Y/N položila hlavu na moje rameno a hneď som vedel že je unavená.Pozrel som sa na Bangchana a ten to hneď pochopil a prikívol na súhlas. BangChan ju zdvihol vo svadobnom štýle a začal kráčať preč zo zábavneho parku mysli sme samozrejme išli hneď za nimi.


Felix: Hyunjin?

Hyunjin: Hmm

Felix: Bola takáto energická aj v škole?

Hyunjin: V škole ani tak nie ako na telesnej

Felix: Čo s tým má telesná? A ako to vieš?
Ty si ju chodieval sledovať keď mali telesnú? Ty úchil!

Hyunjin: Mávali sme spojené telesné s dievčatami vlastne keď nad tým tak premýšľam tak na našej škole bolo iba päť dievčat.

Felix: A čo s tým má tá telesná?

Hyunjin: Vždy keď sme bežali tak Y/N bola ako prvá keď sme hrali vybýjanu tak Y/N bola najlepšia z nás všetkých, a keď hádzala tak si si musel dávať pozor na hlavu.

Felix: Prečo?

Hyunjin: Pretože ona má zvyk hádzať rovno do hlavy. Mne do nej už raz trafila a skončil som na školskej ošetrovni so slabým otrasom mozgu.

Felix: A keď si sa prebral tak tam sadela?

Hyunjin: Áno tak sme sa vlastne skamarátili.


Felix sa už na nič nepýtal za čo som bol rád pretože by som nevedel ako reagovať. Je mi trochu trápne že sme sa skamarátili len vďaka tomu že mi do hlavy trafila s loptou, ale som za to rád aj keď moji rodičia moc štastný neboli.

Prišli sme pred dom Yoongiho a keďže Bangchan mal v náručí Y/N tak nemohol zaklopať tak zaklopal Lee Know. Ani nie o 10 sekúnd Yoongi otvoril dvere a keď videl Y/N v náručí Bangchana tak už sa išiel niečo pýtať ale Felix ho prerušil.

Felix: Neboj sa Yoongi iba spí

Yoongi iba prikívol a vzal si Y/N do náručia ale predtým než sa otočil k domu tak sa na nás ešte otočil s úsmevom na perách a povedal.

Yoongi: Ďakujem

My sme mu iba prikívli a išli domov.




_________________________________________

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

_________________________________________

Viem je to o ničom ale dúfam že sa vám to bude páčiť.

Prepáčte za gramatické chyby.

Slovo ktoré som dala v minulej kapitole že kapitoly budem vydávať každy deň stále platí.

Yoongiho sestra /dokončené/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora