29.

21 2 0
                                    


Z pohľadu Y/N

Keď som otvorila oči tak som nič nevidela, tak som usúdila že už je večer. Chcela som sa poobzerať lenže keď som trochu pootočila hlavu tak som pocítila ostrú bolesť zozadu hlavy. Dotla som sa mojej hlavy a zrazu akoby som na ruke mala vodu, takže mi krváca. Sadla som si a oprela sa o stenu ktorá bola hrozne studena, tak ako aj celá miestnosť v ktorej som bola zatvorená. Som tu už asi deň a Yoongi ani ostatný nevedia kde som. Ani neviem ako ale zaspala som. Prebudila ma hlasná rana ktorá sa ozvala celou miestnosťou. Dala som si kolená k hrudi a schovala si hlavu v snahe sa schovať ale márne. Dvere sa prudko otvorili a ja som počula dve ženy ako sa hádajú. Jedna z nich ku mne prišla a potiahla ma za vlasy abz som zdvihla hlavu. Videla som jednu ženu ktorá mohla byť v mojom veku a tá druhá bola Yuqi. Yuqi mala v ruke zbraň a mierila ňou najprv na tú ženu ale potom mi ju priložila k hlave a začala sa usmievať. Hrozne som sa bála toho čo mi chce urobiť a modlila som sa aby ma Yoongi s ostatnými našli čo najrýchlejšie.

Yuqi: Povieš mi kde je Min Yoongi alebo jej odstrelím hlavu

Žena: Yuqi nerob to

Yuqi: Tak mu zavolaj Lisa a povedz mu že mám jeho sestru

Lisa: Ale tým pádom zavolá políciu

Yuqi: No a? Kludne atď ma zatknú len chcem vidieť ten jeho výraz keď ju zabijem

Lisa: Dobre ale len kvôli tomu že si moja sestra

Oba začala ťukať do mobilu keď zrazu prestala a pozrela na Yuqi.

Lisa: A musím to urobiť?

Neodpovedala jej slovami ale tým že vystrelila. Nie do hlavy ale iba do nohy. Nedokázala som zadržiať bolestný výkrik ktorý sa ozval celou miestnosťou. Cítila som ako veľmi to krváca ale nič som nemohla robiť.

Yuqi: Stačí ty to ako odpoveď? A teraz volaj skôr ako to schytá do hlavy.

Lisa to urobila a o chvíľu som počula jeho vystrašený a ustarostený hlas ktorým mi dal jasne najavo že sa o mňa hrozne bojí.
Yuqi mi držala ruku na ústach aby som nerozprávala.

Yoongi: Kto je tam?

Yuqi: Tá čo má tvoju milovanú sestričku

Yoongi: Čo chceš? Dám ti to o čo si povieš

Yuqi: Chcem aby si sem prišiel, bez policajtov

Yoongi: Najprv ju chcem počuť

Yuqi: K čomu?

Yoongi: Chcem vedieť že je v poriadku

Yuqi: Viem ty povedať iba toľko že dosť krváca

Yoongi: Ty mrcha!

Yuqi: Váž slová, kludne ju môžem hneď teraz zabiť

Yoongi: A čo chceš aby som urobil?

Yuqi: Aby si dnes večer prišiel k môjmu domu a ja ťa za ňou vezmem

Yoongi: V čom je háčik?

Yuqi: Nebudeš volať políciu, inak ju hneď zastrelím

Yoongi: Dobre

Yuqi: Tu, aby si sa nasťahoval že som zlá

Ja: Yoongi

Yoongi: Y/N si v poriadku? Urobila ti niečo? Si v poriadku?

Ja: Zachráň ma prosím

To posledné som povedala pomedzi vzliky.

Yoongi: Neboj sa, zachránim, iba vydrž

Yoongiho sestra /dokončené/Where stories live. Discover now