21.

59 1 0
                                    


Z pohľadu Lee Know (sorry neviem ako sa to skloňuje)

Keď to Chan povedal tak som sa skoro udusil vodou ktorú som práve pil. V mysli sa mi začali zhromažďovať negatívne myšlienky, keď som sa pozrel na Hyunjina ktorý mal čo robiť aby sa nerozplakal. Už tu sedíme 5 minút a nikto z nás nič nepovedal, Felix išiel upokojovať Hyunjina do izby, Bang Chan a Seungmin boli v kuchyni, Ja a I.N sme sedeli v obývačke a pozerali do mobilov, Han a Chang bin boli....... ja ani neviem kde sú, proste keď nám to Bang Chan oznámil tak zmizli.




Z pohľadu Felixa

Všimol som si že Hyunjin ide do jeho izby tak som išiel za ním, bolo mi ho hrozne lúto veď predsa je jeho najlepšia kamarátka. Zaklopal som na dvere a čakal.

Hyunjin: ďa-ďalej

Podľa jeho hlasu som rozpoznal že plače tak som pomaly otvoril dvere a mal som pravdu ležal na posteli a tvár si schoval do vankúša. Pomaly som za sebou zatvoril dvere a prešiel k posteli. Sadol som si vedľa Hyunjina a začal ho hľadať po vlasoch. O chvíľu sa upokojil tak som sa s ním začal rozprávať.

Ja: Hyunjin to bude v poriadku

Hyunjin: Sľúbila mi že ma neopustí, sľúbila to!

Ja: Hyunjin ona ťa neopustí

Hyunjin: Ako to ty môžeš vedieť?

Ja: Pamätáš si ako si mi hovoril o tom že ti hodila loptu do hlavy?

Hyunjin: Áno a čo s tým?

Ja: Keď to musela vysvetľovať tvojim rodičom tak musela byť dosť silná

Hyunjin: To bola, a mal si vidieť jej výraz keď sa jej spýtali či to prežijem


Obaja sme dostali záchvat smiechu ale to nám prerušilo vybrovanie Hyunjinovho mobilu. Vzal si ho do ruky a hneď sa mu naplnili oči slzami, ale nie smútku ale štastia. Hneď som vedel že je to Yoongi alebo Y/N.



____________________________________________

Prepáčte že dlho nevyšla nová kapitola ale mali sme v škole veľa testov a skúšania že som nestíhala.



Ako sa vám páči nová pesnička Vibe od Jimina a Taeyanga? Ja ju milujem


I Love You ARMY and STAY

Yoongiho sestra /dokončené/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora