Dnes je Halloween a práve si vyberám aký kostím si dám ale neviem si žiadny vybrať, mám si vybrať kostím upírky alebo čarodejnice?, to neviem. Zišla som zo schodov a išla do kuchyne kde sedeli všetci okrem mňa a Yoongiho. Sadla som si medzi Jungkooka a Taehyunga, nie že by som mala niečo proti nim ale oni sa stále kopali pod stolom a ako som sedela vedľa nich tak kopali aj mňa. Začalo mi to liezť na nervy ale zbiť som ich nemohla keď tam bol Jin. A až potom som si všimla že tu nie je Yoongi.
Ja: Kde je Yoongi?
Až vtedy si všetci všimli že tam Yoongi nie je a začali sa obzerať okolo seba idioti, však keď Yoongi nie je u stolu tak asi nebude ani v priestoroch kuchyne. Jungkook a Taehyung má stále kopali a ja už som to nevydržala tak som sa pistavila a všetci na mňa začali pozerať a tý dvaja démoni sa začali chichotať. Tak som si znovu sadla a povedala to čo ma napadlo aby som sa zbavila Jina aby som tým dvom mohla vraziť.
Ja: Jin nepôjdeš po neho? Prosím
Jin: Dobre ale len kvôli tomu že nedokážem povedať nie psím očiam
Jin sa postavil sa už chcel ísť ale ja som ho ešte zastavila.
Ja: Jin a nezabudni si Keylu ( menopávničky)
Jin: máš pravdu vďaka
Jin si ju zobral a odišiel ku schodom. Ja som sa postavila a dupla im na nohu jednomu na ľavú a druhému na pravú ako odplatu. Obaja na mňa pozreli vražedním pohľadom. Ale ja som ich ignorovala a išla do svojej izby keďže som už dojedla. Išla som hore schodmi keď som zrazu stretla Jina.
Ja: Kde je Yoongi?
Jin: Je chorý
Ja: Jaj tak ja mu teda prinesiem raňajky do izby
Jin: A budeš taká zlatá?
Ja: No samozrejme, čo by som pre neho neurobila
Išla som teda s Jinom naspäť do kuchyne a ako som precházala okolo Jungkooka a Taehyunga tak som videla ako si rýchlo schovali nohy pod stôl. Jin mi podal podnos kde položil tanier s Yoongiho raňajkami ešte tam položil pohár s čajom a lieky.
A moje vnútorné ja si hneď povedalo: "Yoongi a lieky? To chcem vidieť". A malo pravdu, už keď sme boli malý a Yoongi bol chorý tak si nechcel dávať lieky, určite sa to ešte nezmenilo. Jin sa mi pozrel do oči a povedal.Jin: dohliadny aby si dal tie lieky
Ja: A prečo ja?
Jin: Pretože teba miluje, si jeho sestra teba počúvne
Ja: Tak dobre no
Išla som hore po schodoch k Yoongiho izbe, mala som problémy s otvoreným dverí ale nakoniec som ich otvorila. Vošla som dnu a Yoongi ležal v posteli bledý ako biela stena. Sadla som si vedľa neho na postel. A Yoongi hneď otvoril oči.
Yoongi: Vedel som že si to ty
Ja: Yoongi ty si chorý?
Yoongi: Vyzerám že klamem sis?
Ja: Nie, ale ty vieš čo to znamená však?
Yoongi: Lieky?
Ja: Áno
Yoongi: A prečo si ich musím dať?
Ja: aby si bol zdravý
Yoongi: Hmmm
To bolo jediné čo mi na to povedal a otočil sa na druhú stranu. Povzdychla som si, tác som položila na stolík vedľa postele postavila som sa z postele a prešla ku oknu na druhej strane izby. Zrazu ma napadlo ako ho presvedčiť aby si dal tie lieky ale bojím sa že by tomu neuveril ale za pokus nič nedám.
Ja: Ak si nedáš tie lieky, odídem zo Soloulu
Hneď keď som to povedala tak si sadol na postel. Otočila som sa k nemu a videla som že má v očiach slzy. Videla som že ho bolí taká predstava a začal sa trásť.
Yoongi: Nnemôžeš oodísť, dám si ttie lieky, iiba neoodchádzaj
Ja: Sľubuješ že si ich dáš?
Yoongi: Áno
Ja: Dobre
Podala som mu tác s raňajkami, liekmi a čajom. Yoongi začal jesť, aspoň nestatil chuť do jedenia.
Yoongi: Y/N?
Ja: Áno Yoongi?
Yoongi: Pôjdeš na tú Halloweenskú párty u Hyunjina?
Ja: Áno a ty?
Yoongi: Ak mi bude do tedy lepšie
Ja: A inak Yoongi, aký kostím si mám obliecť?
Yoongi: A aké máš?
Ja: Upírka a čarodejnica
Yoongi: Neviem to je na tebe
YOU ARE READING
Yoongiho sestra /dokončené/
FanfictionY/N má 19 rokov. Má staršieho brata Mina Yoongiho ktorý má 20 rokov Ich rodičia zomreli pri autonehode keď mala Y/N 15. Y/N bola od svojich 15 rokov v Busane kde dokončovala školu. Keď mala 19 tak sa vrátila do Soulu.Zvyšok sa dozviete v knihe.