Stále z pohľadu Yoongiho
Keď to Bang Chan povedal tak sa mi zrútil celý svet, znovu som začal plakať chalani sa ma snažili upokojiť ale nikto ma nedokáže upokojiť keď ide o zdravie mojej sestričky. Ale aj cez slzy som videl ako Joon vybehol z obývačky a o necelú minútu sa vrátil s klúčmi od jeho auta, otočil sa na nás a povedal.Joon: Na plač nieje čas, musíme ju odviesť do nemocnice hneď.
Všetci sme iba prikívli chcel som vziať Y/N ale Joon má zastavil.
Joon: Yoongi nechaj to na mňa ty si v šoku nechcel by si ju nepustil.
Já: Tak dobre
Joon: Yoongi upokoj sa, Y/N bude v poriadku
Na to som mu iba prikívol pretože by som sa nezmohol ani na jediné slovo. Všetci sme nastúpili do aut Bang Chan musel ísť za chalanmi. Prišli sme pred nemocnicu a všetci sme hneď vystúpili Joon znovu vzal Y/N do náručia a všetci sme bežali do vnútra, všetci sa na nás pozerali ako na bláznov ale to nám bolo jedno pretože teraz bolo dôležitejšie zdravie Y/N. Začali sme kričať po celej chodbe na ktorú sme práve prišli.
Já a chalani: Pomôžte nám prosím!
Hneď k nám pribehol jeden doktor ktorý ani neviem kde sa tu zobral ale aspoň niekto.
Doktor: Čo sa jej stalo?
Jungkook: Začala ju bolieť hlava a potom skolabovala
Doktor: Odvezte ju na operačnú sálu
Zrazu sa tam objavili nejaké sestričky ktoré vzali Y/N doktor išiel s nimi a my sme tam zostali stáť, zrazu sa znovu ozvalo moje svedomie.
Yoongi nezabudol si
na niečo?Já: Na čo?
Ach Bože Bože
ty máš vážne
skvelú pamäť,
nezabudol si odvolať
tie K-pop skupiny?Já: Ježiš já som ale idiot
A čo ty celý čas
hovorím?Já: Prestaň mudrovať a radšej mi pomôž!
Tak im napíš a
zruš to!Já: Však už už
Na to mi už neodpovedal tak som si vytiahol mobil z vačku na nohaviciach a prvým som napísal členom z Ateez.
Já: Chalani oslava sa ruší
San: Prečo?
Já: Moju sestru niekto prepadol v sushi bare
Mingi: Zaujímavé
Já: Čo je zaujímavé?
Yunho: Dnes sme boli v sushi bare
pomáhali jednomu dievčatu menom
Y/NJá: To bola moja sestra
Yeosang: A ako je na tom?
Já: Je v nemocnici
Wooyoung: To je nám lúto
Já: Tak sa majte
A takto to pokračovalo aj s TXT, Seventeen a Treasure priateľom Y/N som to písať nemusel pretože im to Bang Chan určite povedal. Čakali sme tam asi pol hodinu keď sme zrazu videli ako doktor vychádza z oparačky hneď sme sa všetci postavili a išli k nemu.
Já: Ako je na tom moja sestrička pán doktor?
Doktor: Vaša sestra je v poriadku len musí veľa odpočívať
Já a chalani: Dakujeme pán doktor
Já: A môžeme ísť za ňou?
On nám iba prikívol a odišiel.
Tak to vyzerá že
tvoja sexy sestra
bude v poriadku
Já: Áno chvala Bohu.... Počkaj čo si povedal o mojej sestre?!
___________________________________________
Tak druhá Vianočná kapitola je vonku aj keď trochu neskôr ale dúfam že vám to nevadí.
Prepáčte za gramatické chyby.
VESELÉ VIANOCE
VÁM VŠETKÝM
ŽELÁM
DU LIEST GERADE
Yoongiho sestra /dokončené/
FanfictionY/N má 19 rokov. Má staršieho brata Mina Yoongiho ktorý má 20 rokov Ich rodičia zomreli pri autonehode keď mala Y/N 15. Y/N bola od svojich 15 rokov v Busane kde dokončovala školu. Keď mala 19 tak sa vrátila do Soulu.Zvyšok sa dozviete v knihe.