Three.

6.7K 194 74
                                    

J: peki tamam.babam ben sadece 4 yasinda iken vefat etti.suanda uvey bir babaya sahibim.ismi jackson.o gercekten muhtesem bir baba.annem ise yasiyor 4 cu evliligini yapti.kendisi cok romantik birisidir.
L: ya sen.sen romantik birimisin?
J: romantik mi..Ingiliz edebiyati okuyorum.yani olmak zorundayim.
L: anladim.hadi cikalim.
Ikiside birlikte ayaga kalkti.disarida iken jennie kaslarini catarak lisaya bakti.
J: neden oradan aniden ciktik anlamiyorum.bir sevgilinmi var.
L: sevgili olmak bana gore degil.
Jennie lisaya baktigi icin onunu gorememisti.ve az kalsin araba carpacakti ki lisa jennienin kolundan tutup kendine dogru cekti.ve ellerini jennienin yuzune yerlestirip.
L: dikkat et.bak jennie.ben sana gore birisi degilim.benden uzak durmalisin.
Bu sozler jennienin fazlasiyla kalbini kirmisti.bu yuzden lisanin yaninda daha fazla kalmak istememisdi.
J: hoscakalin bayan lisa.
6 saat sonra.
Jennie bir barda oturmus ve icki iciyordu.sarhostu.sarhos ve fazlasiyla cekici..telefonu eline alip lisayi aradi.lisa arayan kisinin jennie oldugunu gorup cok gecmeden hemen acmisti.
L: jennie?
J: evet benim.bugun gonderdigin kitaplari geri gonderecegim.cunku bende zaten onlarin aynisi vardi.tesekkur ederim cok naziksin.
L: onemli degil.neredesin sen?
J: bardayim.
L: jennie.ickimi ictin sen.
Jennie kahkaha atarak.
J: evet ictim.sayin bayan havali lisa manoban.
L: dinle.hemen eve gitmeni istiyorum.
J: haha.sakamisin bu emirler ne.jennie kahve icmeye gidelim jennie benden uzak durmalisin jennie ben sana gore birisi degilim.kapa ceneni lisa.
L: cok icmissin bana nerede oldugunu soyle.
J: senden cook cook uzaktayim.
L: hangi bar orasi adi ne?
J: bilmiyorum artik kapatmaliyim.
L: hangi bar oldugunu soyle.
Jennie cevap vermeden telefonu kapatti.saniyeler sonra lisa aradi.
L: biyere gitme seni almaya geliyorum.
J: ne?
Bu sefer cevap vermeden telefonu kapatam kisi lisa olmustu.aradan bir kac dakika gectikden sonra lisa jennienin yerini bulmus ve yanina gelmisti.ve gelince jennienin onu disarda bekledigini gormustu.jennie lisayi gordugu an adini demis ve daha sonra karnini tutup sokak ortasinda kusmustu.
L: iyi misin.
J: bakma bana.bu cok igrenc.
L: seni eve goturmem lazim.
J: suan donuyorsun lisa.sanirim bayilacagim.
L: ne.
Jennie cumlesini bitirdigi an bayilmis ve lisanin kollari arasina dusmutu.lisa jennieyi kucagina alip onu otele goturdu.otele geldiklerinde jennieyi yatak odasina yatirip odadan cikti.ve daha sonra kendiside ayri bir odaya gecip uykuya daldi.sabah oldugunda jennie kendini otelde buldugu icin garip hissetmisdi.aninden yatagindan dogrulup etrafina bakti.ve bu sirada yan tarafdaki ilaci gordu.ilacin uzerinde ye beni yaziyordu.jennie ilaci alip agzina atti ve daha sonra suyu da alip icmeye basladi.bu sirada lisa iceri girdi.
L: gunaydin jennie.nasilsin?
J: hakettigimden daha iyiyim.
Jennie elindeki su bardagini kenara koyup kanepede oturan lisaya bakti.ve tekrar konustu.
J: beni senmi yatirdin lisa.
L: hmhm evet.
J: sen nerede uyudun peki.
Lisa yatagi isaret edip.
L: yaninda.
J: siktir yani ne biz dun gece sevistikmi.
L: haha sacmalama jennie.
J: sadece uyudukmu gercekten?
L: bu benim icinde yeni birsey oldu.
Lisa ayaga kalkip hazirladigi yemegi jennieye uzatti ve yanina oturup.
L: simdi ye sunu bakalim.
Jennie tabagi alip yemeye basladi.
L: taylor sana giyecek birseyler alacak.
J: taylorda kim tanimiyorum.
L: soforum.
J: tesekkur ederim buna hic gerek yoktu.
L: evet vardi.giysilerin kusmuk icindeydi.bu kadar cok icmemeliydin.
Lisa ayaga kalkip t shirt unu cikardi.ve daha sonra jennieye yaklasip.
L: benim olsan bir hafta boyunca oturamazdin.
J: anlamadim ne.

Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin