Ten. (M)

6.8K 143 52
                                    

Daha sonra jennienin ellerini tutup kelepceleri kollarina bagladi.ve bagladiktan sonra da kollarini duvardaki demirlere baglayip yukarida kalmasini sagladi.ve kelepceleri kontrol edip jennienin belinden tuttu.ve sicak nefeslerini agzina dogru vermeye basladi.arkasina gecip belini oksadi.ve agzini kulak memesine goturup yavasca emdi.daha sonra elini jennienin kizligina yakin biyere goturup orayi yavasca oksadi.tum bunlari yaptikdan sonra tekrar jennienin onune gecti.ve diz cokup ona taparcasina kizligina yaklasti.opucuk birakip ic camasirini cikardi.sonra ayaga kalkip ic camasirinin kokusunu icine cekti.lisa tam bir sex manyagiydi.ve bu manyaklik jennie ile yapilinca daha da artiyordu.ic camasirini yere atip pantolonunu indirdi.ve demire benzeyen aleti eline alip jennienin poposuna sertce vurdu.jennie inleyerek gozlerini kapatmisdi.
L: nasil hissettin?
Jennie dudaklarini yalayarak gulumsedi.
J: guzel..
Lisa aleti bu seferde jennienin kizligina vurdu.jennie yine inlemisti.
L: sessiz ol.
Lisa jennienin kelepcelerini cozup ellerini kirmizi iple bagladi ve daha sonra bagladigi ipi yatagin bas tarafindaki uzun tahtalara bagladiktan sonra jennienin arkasina gecip kizligini oksadi.ve daha sonra penisini kavrayip jennienin arka deligine girdi.sonra da sacindan tutarak sertce gel git yapmaya basladi.biraz yaptikdan sonra gelmesine izin vermeyip icinden cikti.boyle yapma sebebi jennienin icine bosalmak istemesiydi.jennieyi dondurup yavasca icine girdi.ve bu yavas baslangicdan sonra ellerini bacaklarina atip jennieyi kaldirdi.ve sert vuruslar yaparak gel git yapmaya basladi.jennie inliyor ve dudaklarini isiriyordu.dudaklarini o kadar isirmisdi ki dudaklari kipkirmizi ve kan icindeydi.jennie biraz sonra titreyip bosalinca lisa da jennienin icine beyaz sivisini doldurup icinden cikti.ve ipleri cozup onu kucagina alip dinlenmesi icin yatak odasina goturdu.jennie fazlasiyla yorgundu.yataga birakildigi andan bir kac saniye sonra uykuya dalmisdi.ve gecenin bir yarisinda uyanip yaninda lisayi goremeyince gecen seferki gibi lisanin piyano caldigini dusunup yanina gitti.ve gidince lisanin piyano basinda degilde pencere onunde takim elbise ile kendisini bekledigini gordu.
J: lisa bu ne bir yere mi gidiyoruz?
L: annem yemek demisti hatirladinmi.hadi hazirlan cabuk gel.
Jennie odaya cikip kiyafetlerini degisti ve tekrar lisanin yanina geri geldi.
Lisa onu gorunce sarki acip belinden tuttu.
L: dans edelim.
Jennie lisayi geri cevirmeden onunla dans etmeye basladi.onu nasil geri cevirebilirdi ki.sanirim bu imkansizdi.cunku lisanin bakislari bile onun ona itaat etmesi icin yeterdi.dans ederken ikiside o kadar guzel gozukuyordu ki..jennie pembe elbise giymis lisa ise siyah takim elbisedeydi..muhtesemlerdi.
69 dakika sonra.
Jennie ve lisa ve lisanin ailesi yemek masasinda oturmus ve birlikte yemek yiyorlardi.masada iken lisa elini surekli jennienin bacagina goturmus ve onu istedigini elleriyle belli etmisdi.
L: aslinda ben jennieye etrafi gezdirecegimi soz vermistim.izninizle.
Lisa ayaga kalkip jennienin elinden tuttu.ve onu bahceye cikarip.
L: iceride neden sana dokunmamam icin elime vurdun.
J: ama lisa..ne istiyorsun.
L: seni istiyorum jennie sadece seni.
J: neden ayni yatakda yatmiyoruz? Neden sana dokunamiyorum.neden boyle olmak zorunda lisa..
Jennie konusurken gozleri dolmustu.cunku ona yavas yavas asik oluyordu..
L: sozlesmeyi imzalarsan bu konuyu-
J: o salak sozlesme neden bu kadar onemli.beni oldugum gibi sevmiyormusun.
L: tabi seviyorum.
J: peki neden degistirmek istiyorsun?

Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin