Eleven. (M)

6K 152 46
                                    

J: daha fazlasini istiyorum.
L: klise iliskilerdeki gibi kalpler ve cicekler mi?ben bunlardan anlamam jennie.
J: birak dokunayim sana.birak lisa.
Jennie lisanin dudaklarina yapisip elini boynuna goturdu.ve daha sonra lisanin ellerini kendi beline koyup.
J: eve gidelim.
Lisa onaylayip jennienin elini tuttu.ve ailesine veda edip jennie ile birlikte eve gitti.jennie eve geldikden birkac dakika sonra uyumusdu.lisa jennienin yanina gelip sanki onu duyuyormuscasina konusmaya basladi.
L: beni dunyaya getiren kadin bir fahiseydi..dort yasimda iken oldu.bazi seyleri hatirliyorum.ama onu hatirlamiyorum..bazen ruyalarima misafir oluyor.
Konusmasini bitirip jennieye bakti.ve yanagini opup saclarini oksadi.jennie gulumseyip gozlerini acmisti.
L: evine donmek zorundamisin jennie?
J: evet buna mecburum..
Sabah oldugunda jennie arkasinda uzgun bir lisa birakip evden cikmisdi.lisa o gittigi icin cok uzulmusdu.bir gun gecti..iki gun gecti..lisa daha fazla duramayip jennieye mesaj atti.
Mesaj.
Lisa: soforum taylor bugun seni almaya gelicek.lutfen yazacagim adresde ve saatte orada ol.ve taylor seni new york a getirsin.
Lisa mesaji attikdan sonra adresi ve zamani da yazip telefonu kapatti.taylor saat 21.13 de jennieyi lisanin yazdigi adresde bekledi.jennie gelmisti..o da lisayi ozlemis olmaliydi.taylorun arabasina binip new york a dondu.lisanin evine.lisa onu gorunce mutlu olmusdu.gecen iki gun ona cok uzun bir zaman gibi gelmisti.jennie lisaya yaklasip gozlerine bakti.
J: ah..neden oyle bakiyorsun.geri gitmemi istermisin?
L: sacmalama jennie.bu isteyecegim en son sey bile degil.senden tek ricam on bes dakika sonra oyun odasinda ol.

15 dakika sonra.
Jennie oyun odasindaki yatakda uzanmis ve ellerini iple yatagin kenarlarina baglayan lisayi izliyordu.lisa jennienin ellerini saglam bir sekilde bagladikdan sonra ayak tarafina gecip ayaklarini da kirmizi iple yatak kenarlarina bagladi.daha sonra cekmecesine yaklasip goz bandini aldi.ve jennienin yanina gelip kafasini kaldirarak goz bandini jennienin kafasina gecirdi.sonra da kirbac alip jennienin once kollarina sonra kaburgalarina ve daha sonra tum vucuduna dogru surmeye basladi.en sonunda kirbaci alip jennienin karnina vurdugunda jennie inleyerek bagirdi.bu kiskirtici bir haraketti.lisa jennienin ustune cikip boynunda izler birakmaya basladi.daha sonra kizligina yaklasip jennieyi yavasca agzina aldi.saatlerce suren sevismenin ardindan jennie yine cok yorulmus ve lisa da onu yatak odasina uyumak icin goturmusdu.ve kendiside piyanonun basina gecip sarkilar calmisdi.gecenin bir yarisi jennie yine uyanmisdi.ve her zamanki gibi lisayi yaninda gorememisdi.asagi kata indi.ve piyano basinda olan lisayi gorunce ona yaklasti.ve elini ensesine goturup.
J: her defasinda huzunlu sarkilar caliyorsun sevgilim.suanda huzunlusun.
Lisa cevap vermeyip piyano calmaya devam etmisdi.o cok garipdi.gercekten cok garip.bir derdimi vardi.icindekileri neden jennieye soylemiyordu.neden rahatlamasini saglamiyordu.
J: neden beni kendinden uzak tutuyorsun neden benimle konusmuyorsun lisa.
Jennie piyano tuslarinin ustune oturup.
J: konusmaliyiz.
L: normal insanlar gibi mi?
J: evet.
Jennie elini lisanin yuzune yakinlastirip yanagini oksamak isteyince lisa jennienin elini tutup geri cekti.ve ayaga kalkip hizli adimlarla ondan uzaklasti.
J: sozlesme icinmi boylesin.
L: siktir et simdi sozlesmeyi.bu sana da cok aptalca gelmiyormu.

Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin