Lisa elini jennieye uzatip.
L: elini bana ver.
Jennie elini lisaya verdi.lisa onun elini tutarak odalardan birine dogru gitti ve kapiya yaklasiklarinda.
L: bu kapinin arkasinda oyun odam var.
J: yani bilgisayar oyunu falanmi?
L: sunu bilmen onemli.istedigin an gidebilirsin.
J: neden gideyimki.bu odada ne var ki.
Lisa cebinden anahtari alip.
L: helikopter her zaman gitmek istediginde hazir vaziyette olucak.
J: lisa ac su kapiyi icinde neler var merak ettim.
Lisa anahtari yavasca delige sokup kapiyi acti.ve daha sonra iceri gecip isigi acti.jennie odaya girince cok sasirmisdi cunku burasi diger oyun odalari gibi degildi.bu odada bilgisayar ve s. seyler yerine sex oyuncaklari ve isgence aletleri vardi..kelepceler..kirbaclar..goz bantlari..aradiginiz her sikim bu odada mevcuttu.
J: aman tanrim..
Jennie yavas adimlarla ilerleyip aletleri incelemeye basladi.bu sirada lisada pesinden gidiyordu.
L: bisey soyle jennie lutfen.
J: bunu kadinlar mi sana yapiyor yoksa sen mi kadinlara?
L: hayir ben kadinlara yapiyorum.sadece yapmami isteyenlere.
J: sen sadistmisin.
L: ben dominantim.
J: o da ne demek.
L: kendini gonullu olarak bana birakmani istiyorum.
Jennie anlayissizca gulumseyerek.
J: bunu neden yapayim ki.
L: memnun olmam icin.
J: memnun olmanmi nasil?
L: kurallarim var.eger uyarsan odul veririm.eger uymazsan ceza.
J: ceza derken.yani bunlari uzerimde kullanarakmi?
L: evet oyle.
J: peki ben ne kazanmis olucam.
L: beni.
Lisa jennienin elinden tutup oyun odasindan cikardi.ve baska bir odanin kapisini acip.
L: bu oda senin.istedigin gibi duzenleyebilirsin.
J: yani buraya mi tasinmaliyim.
L: temelli degil.sadece cumadan pazara kadar.ayrtinilari ayrica tartisiriz.
J: simdi ben burada seninle mi uyuyacagim?
Lisa jennienin elinden tutup salona dogru giderken konustu.
L: hayir.ben alt katta uyuyacagim.ben kimseyle uyumayi sevmem.
J: istedigim zaman benimle uyumayacakmisin.
L: uzgunum benim yasayabilecegim tek iliski boyle.
J: peki ya neden..
L: ben boyleyim.
J: tartisiriz derken ne kast etmistin.
L: elimde hazir sozlesme var.butun ayrintilariyla.bi goz atarsin sonra neyi yapip yapamayacagini tartisa biliriz.
J: ne yapmak isteyip istemedigimi nerden bilebirim.
L: soyle dusun.sex sirasinda yapmayi sevmedigin birsey varmidir?
Jennie utanarak kafasini one egdi.lisada konusmasina devam etti.
L: bunun yurumesi icin birbirimize durust davranmaliyiz.
Jennie titrek ve korkak bir sesle.
J: b-ben..ben bunu bilemem ki..
L: anlayamadim.
J: cunku ben hic..yani hic-
L: bakire misin?
J: hmhm.
Lisa jennienin yuzunu ellerine alip yuzune dogru yaklasti ve yavas bir tonda konusarak.
L: kizlar seninle sevismek icin can atiyor olmali.
J: evet ama.benim istedigim biri olmadi.
L: dudagini isiriyorsun.
Lisa jennienin dudaklarina yapisip opusmeye basladi.biraz opustukden sonra ayaga kalkti ve jennienin elinden tutup onuda ayaga kaldirdi.
J: napiyorsun?
L: durumu duzeltmeye calisiyorum.
J: ben durummuyum.
Lisa susmustu.jennieyi yatak odasina goturup yataga atti.ve daha sonra kendiside yatagin ustune cikip jennienin onunde diz coktu.ve jennienin pantolonunu yavasca asagi cekip onu soymaya basladi.pantolonunu indirdi ve daha sonra bacaklarina opucuk birakti.sonra jennieyi oturtup kendiside oturdu.ve jennienin ustundeki t shirt u cikartip dudaklarina islak bir opucuk birakti.ve geri cekilip jennienin sutyenini cikardi.daha sonra goguslerini inceleyip sol eliyle sikarak boynuna yaklasti.bu sirada jennie gozlerini kapatmis ve tavana dogru inliyordu.bu sicak dokunuslar onun delirmesine sebep oluyordu.lisa jennieyi uzatti.ve ic camasirinin uzerinden jennienin kizligini opup ic camasirini cikardi.geri cekildi.cunku kendisi soyunmamisti.kendisi de soyunup jennienin ustune cikti.ve daha sonra bacak arasina girip penisini jennienin icine itti.jennie bu an yuksek sesle inlemisdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionJ: simdi benimle sevisecekmisin. L: iki sey var.ben sevismem beceririm.sertce.. L: kurallarim var.eger uyarsan odul veririm.eger uymazsan ceza. Lisa zevkine duskun bir sex manyagi jennie ise edebiyat ogrencisiydi.