3 saat 42 dakika sonra.
L: yeni kiyafetlerinle cok guzel olmussun jennie.
J: tesekkur ederim.taylor zevkli birisiymis.
L: bugun neler yapacaksin?
J: saat 7 ye kadar magazada calismam gerek.
L: taylor u seni almasi icin yollarim.
Jennie dudaklarini isirarak kafasini egdi ve daha sonra lisanin gozlerine bakti.lisa jennieye yaklasip sag elini yanagina koydu ve.
L: bu dudagi isirmak isterdim.
J: sanirim bende isterdim..
L: yazili iznini almadan sana dokunmam asla mumkun degil.
J: ne?
L: sonra aciklarim.hadi seni eve gotureyim.
Asansore bindiler ve asansor kapilari kapandiginda lisa jennieye bakip.
L: sikmisim yazili izni.
Deyip jennienin dudaklarina yapisti.ve daha sonra kollarini havaya kaldirip bileklerini tuttu.birbirileriyle buyuk bir zevkle opusuyorlardi.ta ki asansor kapilari acilana kadar..
L: ah su asansorler.
Saatler sonra eve geldiklerinde jennie lisa ile birlikte iceri girdi.bu sirada ikiside jisoo nun rose ile sevistigini gordu.jennie utanarak gozlerini kapatti.rose ise jisoo nun ustunden kalkip kiyafetlerini giydi.
R: merhaba.
L: merhaba rose.hadi sirkete gitmen gerek biraz cabuk ol.
Je: oh siz tanisiyormusunuz?
L: biz kardesiz.
Je: ne gercektenmi.
L: evet malesef.bunu ben secmedim.
R: suna bak jennie sen bu serefsizle nasil takiliyorsun?
Jennie gulumseyerek kafasini egdi.
L: aksam goruselim jennie.bir degisiklik olursa mail at.
J: uzgunum bilgisayarim bozuk.
L: ara o zaman numaram var sende.hadi ciktim ben gorusuruz bebegim.
Ji: cok hizlisiniz.bu aksam yine gorusuyorsunuz demekki biseyler olmus.
Je: hazirlanmaliyim ise gidecegim.
Ji: hadi ama jennie anlat bana.
Je: opustuk..sadece bu ve bir kez.
Ji: bir kezmi.cok tuhaf.ve ustunde yeni ceket var neler oluyor anlayamadim simdi.
Jennie arkasini donup odasina gitti ve daha sonra kiyafetlerini degisip evden cikti.ve magazaya geldi.orada iken lisayi dusunmusdu.opustukleri ani hatirlayip elini dudaklarina goturmus ve tebessum etmisdi.Aksam.
Hava kararmisdi.lisa dedigi gibi taylor u jennieyi isten almasi icin gondermisti.
J: merhaba taylordu dimi?
T: evet efendim.bayan lisa sizi bir yerde bekliyor.
Jennie anlamsiz bakislar atip arabaya yaklasdi ve on tarafta oturdu.lisanin yanina geldiklerinde ise jennie helikopter onunde kendisini bekleyen lisayi gorunce agzini ve gozlerini kocaman acarak ona bakti.
L: hosgeldiniz jennie kim.lutfen ozel helikopterime binmenizi rica ediyorum.
Lisa kapiyi acip jennienin girmesini bekledi.jennie helikoptere bindi.ardindan lisa da binince kaslarini catarak ona sordu.
J: ne yani bunu senmi ucuracaksin?
Lisa birsey demeden jennienin kemerlerini bagladi.ve gozlerinin icine bakarak konustu.
L: artik benden kacisin yok.
Biraz sonra helikopteri calistirip gokyuzune dogru kalkmaya basladi.jennie mutluluk cigligi atarak gulumsuyordu.
L: hazir ol new york a ucuyoruz.
J: ne new york a mi wow!
30 dakika sonra.
L: evime hosgeldin jennie.birsey icermisin?
J: evet lutfen.
Jennie ilerleyerek evin her tarafini incelemeye basladi.ev gercekten cok guzeldi.lisa nin kendi tarzinda yapilmisdi.lisa bu evin her tarafini ozenle dizayn etmisdi.
J: vay canina ev gercekten cok zevkli.
Biraz da ilerleyip piyanoya yaklasti ve tuslarina dokunarak lisaya bakti.
J: calmayi biliyormusun lisa.
L: biliyorum.
Lisa elindeki ickileri alip masaya goturdu.ve jennieye gelmesi icin seslendi.ikiside masaya oturunca lisa elindeki kagidi jennienin onune koydu.
J: bu nedir.
L: o bir gizlilik anlasmasi.anlami su demek ikimizle ilgili hicbir seyi baskalarina anlatamazsin.uzgunum avukatlarim israr ediyor.
J: bizimle ilgili seyleri zaten kimseye anlatmam ki.
Jennie kafasini egip kalemi aldi.ve kagida imza atip lisaya bakti.
J: simdi benimle sevisecekmisin.
L: iki sey var.ben sevismem.beceririm.sertce..
Jennie yutkunarak.
J: peki ya ikincisi ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionJ: simdi benimle sevisecekmisin. L: iki sey var.ben sevismem beceririm.sertce.. L: kurallarim var.eger uyarsan odul veririm.eger uymazsan ceza. Lisa zevkine duskun bir sex manyagi jennie ise edebiyat ogrencisiydi.