Seven.

5.9K 157 37
                                    

L: o oda sadece zevk icin.
J: aksam yemegine gidecekmiyiz yada sinemaya falan.
L: onlar benim tarzim degil.acik goruslu olmaya calis.
Lisa jennieye yaklasip cenesinden tutup kendine bakmasini sagladi.
J: bana itaat edersen bende kendimi sana adarim.benim istedigim sey bu.ve bu ancak seninle olmali.
J: neden burada uyumaliyim.neden benim icin ayri bir oda ayirdin.dun gece ayni yatakda uyuduk.normal insanlar gibi..
L: uyku duzenini kafana takmamaya calis.
J: neden sex kolen olacagim icinmi?
L: asagida konusalim.
J: hayir.bir sure daha ozgur irademle haraket etmek istiyorum.tesekkurler.
Sozlerini bitirip pencerenin onune gecti.
J: aslinda ben eve gitmek istiyorum.
Lisa onu dinleyip eve goturecekti bu yuzden ikiside birlikte arabalara dogru indi.
J: bu arabalardan hangisi senin.
L: hepsi.
Lisa gri arabanin kilidini acip oturdu.daha sonra jenniede oturdukdan sonra arabayi calistirdi.ve weeknd in earned it sarkisini acip jennieye bakti.ve goz kirparak kafasini cevirdi.daha sonra arka koltukdan kurallari yazdigi defteri alip jennieye verdi.eve geldiklerinde jennie arabadan inip.
J: beni biraktigin icin tesekkur ederim.
L: gorusuruz bebegim.
Jennie kapiyi kapatti ve eve gitti.eve gelince ise tanimadigi birisiyle karsilasti.
J: burada neler oluyor?
X: lutfen bu kagida imza atin.
J: dogru bir adrese geldiginizden eminmisiniz.
X: jennie kim degilmisiniz.
J: evet oyum.
X: o zaman imza atin.
Jennie kalemi eline alip kagida imza atti.ve tesekkur ederek tanimadigi kisinin getirdigi kutuya yaklasip icini acti.ve icinde bir bilgisayar oldugunu gorunce mutlu bir sekilde tebessum etti.bu bilgisayarin lisadan geldigini ogrenmisti.cunku bilgisayari actiginda lisanin ona mesaj yazdigini gormustu.
Mesaj:
Lisa: Hafta sonu icin tesekkur ederim.bilgisayar senindir.arastirmalar icin kullanirsan sevinirim.
Jennie: simdiden mi? Iliskimiz hep boyle mi devam edecek.
Lisa: evet.oyle olmali.ustelik bu hosuna gidecek.

Aksam.
Jennie kurallar defterini eline alip yavasca incelemeye basladi.defterde soyle yaziyordu.
Kural 1.
asagidaki maddeler dominant ve itaatkar arasindaki baglayici sozlesmeye aittir.
Kural 2.
Bu sozlesmenin temel amaci sudur.itaatkar kendi icindeki sehveti ve sinirlarini guvenle kesfedecekdir.
Kural 3.
Hem dominant hemde itaatkar bu sartlar altinda yasanan herseyin karsilikli rizayla oldugunu gizli kalacagini ve soz konusu fikir birligine sabit kalacagini garanti eder.
Kural 4.
Itaatkar ana hatlari sert sinirlarla belirlenmis etkinlikler istisna olmak kaydiyla dominant in sundugu tum cinsel faliyetleri kabul edecektir.
Kural 5.
Itaatkar alkol tuketmeyecek.sigara icmeyecek.ve keyif verici madde kullanmayacakdir.
Kural 6.
Itaatkar kesinlikle dominant dan baska kimseyle cinsel iliskiye giremeyecektir.
Kural 7.
Itaatkar dominant in verdigi tum talimatlari uygulayacaktir.bunlari gonullu olarak ve tereddutsuz yapacaktir.
Kural 8.
Itaatkar hicbir sekilde dominant in izni olmadan ona dokunamayacakdir.
Kural 9.
Itaatkar dominant a efendim bayan lisa ya da dominant in sectigi sekilde hitap edecektir.
Jennie sikilarak defteri okumayi birakip kenara atti.ve telefonu eline alarak mesaj kismina girdi.ve lisaya mesaj atti.
Jennie: o kravati ozledim.
Daha sonra bilgisayarin basina gecip google ye itaatkar kelimesini aratti ve o onune cikan gorselleri gorunce bilgisayari sinirle geri kapatti.

Sabah.
Jennie uyaninca lisanin mesajini gorup oturma pozisyonu aldi.lisadan gelen mesaj soyleydi.
Lisa: arastirman sonuc veriyormu? New york ta cok sabirsizim.
Jennie mesaja karsilik vermek icin elini klavyeye atti.
Jennie: veriyor.seni tanimak cok guzeldi.
Jennie mesaji atip hazirlandiktan sonra evden cikti ve lisanin evine gitti.eve gectiginde lisanin onun icin ayirdigi odaya gitti.ve bu zaman lisa hemen odaya girip.
L: beni tanimak guzeldi oylemi?
Jennienin kolundan tutup kendine cekti.
L: ne guzel oldugunu sana hatirlatmak istiyorum.
Jennie lisanin boynuna sarildi ve dudaklarina yaklasip opmek isteyince lisa onu sertce yataga itip ustune cikti.

Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin