Ertesi gun.
Bugun jennie icin cok onemli bir gundu.mezuniyete arkadasi jisoo ile birlikte gelmisti.lisa da onun icin o gun oradaydi.kizlar salonda deli gibi lisaya bakarken jennie lisayi fazlasiyla kiskanmisdi.jennienin onundeki kizlardan birisi arkadasina bakarak.
X: o gercektende cok sexy birisi dimi.
Jennie kiskanarak onundeki kizi durtukledi.ve uzak durmasi icin yalanlar uydurdu.
J: hetero oldugunu duydum.bence uzak durmalisin.kizlardan kesinlikle hoslanmiyor.
9 saat 53 dakika sonra
Mezuniyet bittiginde lisa jennieyi almis ve kendi evine goturmusdu.eline kadeh alip once jennieye sonra da kendisine sarap suzdu.
L: bu mezuniyetini kutlamak icin.istersen kutlamak icin baska seyler de yapabiliriz.
Jennie gozlerini devirdi.
L: bana bir daha gozlerini deviririsen seni dizime yatiririm onu bil.
Lisa kadehi alip jennieninkine vurdu ve.
L: serefe.
Deyip ickiyi yudumlayarak jennieyi izledi.jennie ickisini bitirdiginde belinden tutup onu disari cikardi.
L: su kirmizi arabaya bak.
J: seninmi pek tarzinda degil aslinda ama cok guzel.
L: dogru tarzimda degil.cunku bu senin araban.
J: oh lisa..ben bunu kabul edemem.
L: kabul etmelisin.cunku ben veriyorum!
Lisa jennienin elini alip anahtari eline sikistirdi.
J: aman tanrim.lisa bu bir araba.
L: haha.sendende hicbir sey kacmiyor.
J: tesekkur ederim.bu cok guzeldi..peki diger arabam nerede.
L: taylor a kucuk bir fiyata satmasini soyledim.
Jennie gozlerini devirdi.
L: az once gozlerini mi devirdin sen?
Lisa jennienin kolundan tutup eve goturdu ve sonra kanepeye oturup jennieyi kopek pozisyonuna getirdi.
L: bunu yapmamin nedeni nedir?
J: gozlerimi devirdim.
L: kibar bir davranismiydi sence.
J: hayir.
L: duyamadim?
J: hayir efendim.
Lisa gulumsedi ve elini sertce jennienin poposuna vurup onu inletti.3 kere tokat attikdan sonra geri kaldirdi ve daha sonra kendisi de kalkip kiyafetlerine ceki duzen verdi.
J: napiyorsun.
L: halletmem gerek bir kac birsey var.
J: ben sanmistim ki-
L: yarin..yarin benim evimde gorusuruz.
Sabah olunca jennie sabirsizlik ve buyuk bir mutlulukla lisanin evine gitmisdi.ve girdigi an lisa jennieyi opmus ve kanepeye uzatip ustune cikmisti.
L: seni oyun odama goturmek istiyorum jennie.
J: ama sozlesmeyi imzalamadim.
L: farkindayim.detayli inceleme diyelim.
J: peki tamam.
Jennie kabul edince lisa onu kucagina alip oyun odasina dogru goturmusdu.ve kapiya geldiginde jennieyi kucagindan indirip.
L: hazir misin?
J: evet.
Lisa kapinin kilidini acip odaya girdi.ardindan jennie de girince onu duvara sikistirip saclarini oksadi.ve dudaklarina yapisti.ve biraz opustukden sonra geri cekilip jennienin alt dudagini isirdi.tum bunlari yaparken onu yavasca oksuyordu.
L: kafani eg.ve ayakkabilarini cikart.
Jennie lisanin sozunu dinleyerek kafasini egdi ve ayakkabilarini cikardi.
L: simdi kollarini kaldir.
Jennie kollarini kaldirdi.ve bu zaman lisa jennienin siyah elbisesinin eteginden tutup yavasca cikarmaya basladi.
L: jennie..vucudun o kadar guzel ki.ciplakligindan utanmani istemiyorum anladin mi.
J: evet efendim.
L: dudagini isiriyorsun.bunu her yaptiginda deliriyorum.neyse simdi arkani don.
Jennie arkasini lisaya dondu.lisa jennienin saclarini iki yandan tutup ormeye basladi.
L: bu odaya gelmeni soyledigimde iste boyle goruneceksin jennie.kapinin onunde diz cokerek bekleyeceksin.
Lisa cumlesini bitirip jennienin yanindan ayrildi daha sonra t shirt unu cikarip isgence aletlerinden demire benzeyen bir parcayi sonra ise kelepceleri alip jennienin yanina geri geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionJ: simdi benimle sevisecekmisin. L: iki sey var.ben sevismem beceririm.sertce.. L: kurallarim var.eger uyarsan odul veririm.eger uymazsan ceza. Lisa zevkine duskun bir sex manyagi jennie ise edebiyat ogrencisiydi.