Lisa yavasca gel git yapmaya basladi.her itisinde jennie inliyor ve bu anin hic bitmemesini diliyordu.bu ilk sevismesiydi ve o fazlasiyla muazzam hissediyordu.o gun ikiside saatlerce gece yarisina kadar sevismisdi.lisa jennie ile sevismesini bitirdiginde jennienin uyudugunu gormus ve asagiya piyanonun basina gecmisdi.gecenin bir yarisi jennie uyanip yaninda lisayi goremeyince kiyafetlerini giymeden onu aramaya basladi ve evi gezince onun asagi katta oldugunu gordu.ve lisanin yanina gitti.lisa jennieyi kucagina oturtup opusmeye basladi ve daha sonra onu bacaklarindan tutarak tekrar yatak odasina goturdu.
Sabah.
Gunes dogmusdu.jennie gozlerini acip yaninda lisanin uyudugunu gorunce cok sevinmisdi.gulumseyerek onu izledi.sonra kiyafetlerini giyip mutfaga gitti.cani krep yemek istiyordu.bu yuzden telefonundan bir sarki acarak dans ederek ise koyuldu.bu zaman lisa uyandi.ve jennienin yanina geldi.oraya gelince poposunu haraket ettirerek dans eden bir jennie gormus ve surekli poposunu izlemisdi.jennie donunce lisayi aniden gordugu icin korkmustu.
L: bu sabah ne kadar enerjiksin.
J: acmisin?
L: cok.
J: evet cok enerjigim cunku krep yapiyorum.
Jennie kendi ve lisanin tabagina krep koyup masaya koydu.ve lisada buyuk istahla krepleri yemeye basladi.daha sonra jennienin elini opup parmaklarindaki krep i yaladi.ve.
L: hadi seni temizleyelim.
Jennieyi banyoya goturup onu soyundurdu.sonra kendisi de soyunup jennieyi kuvete soktu.sonra kendiside arkasina gecip sirtini kuvete yasladi.ve bastan cikarici haraketlerle jennieyi yikamaya basladi.yaklasik 30 dakika suren yikamadan sonra lisa jennieyle birlikte kuvetten cikti.ve onu havluya sarip dudaklarini optu.
L: bana guveniyormusun?
Jennie kafasini sallayarak lisaya evet dedi.
Lisa havluyu yere atip jennienin sac tokasini cikardi.
L: burda bekle.
jennienin yanindan ayrilip kendi odasina dogru yurudu.ve kravatlarindan birini secip jennienin yanina geri geldi.
L: bileklerini uzat.
Jennie itiraz etmeden bileklerini lisaya uzatti.lisa da elindeki kravati jennienin bileklerine baglayip onu yataga itti.ve daha sonra ustune cikip kollarini kafasinin ustunde tuttu.
L: boyle tut anladin mi.
J: hmhm.
L: bana anladigini soyle.
J: kollarimi oynatmayacagim.
L: aferin jennie.
Lisa nefeslerini jennienin ustunde gezdirip yavasca kizligina dogru inmeye basladi.kizligina cok yakin mesafede iken jennie dayanamayip kollarini haraket ettirdi.lisa bunu gorunce hemen jennienin kollarini tutup tekrar kafasinin ustune cikardi.
L: boyle kal.ve simdi bana evet de.
J: mmh neye?
L: benim olmaya.
Kapi caldi.bu munasebetsiz insan lisanin annesiydi.sevismeyi bolerek anin amina koymusdu.lisa ayaga kalkip jennieye kiyafetlerini giymesini soyleyip ustunu giydi ve daha sonra asagi inip kapiyi acti.
L: merhaba anne.
L.a: merhaba lisa.suana kadar uyudunmu?
Konustuklari sirada jennie asagi indi.
J: merhaba.
L.a: aman tanrim.merhaba.
L: jennie bu annem grant.anne bu jennie.
L.a: seni tanidigima ne kadar sevindim bilemezsin jennie.
J: bende cok memnun oldum.
Lisanin annesi lisaya bakip.
L.a: ne kadar da guzel bir kizmis lisa.
L: uhm evet oyle.
J: tesekkur ederim bayan grant.
L: ugramadan once arardin sen anne simdi ne oldu.
L.a: geciyordum ve ugradim.belki ogle yemegi yeriz demistim.
Lisa jennieye bakarak.
L: hayir bugun olmaz.jennieyi evine birakmaliyim.
Jennienin telefonu caldi.
L: sen bak bende annemi gecireyim.
L.a: hoscakal jennie.seni haftaya yemege davet ediyorum.
L: bakariz anne.
Lisa annesi ile vedalasip jennienin yanina ust kata cikti.
L: sorun yok degilmi.telefon gelince..
J: hayir.onemli degil.anneni sevdim.
L: heyecanlandi.beni daha once hicbir zaman kadinla gormemisti.sen ilksin.
Jennie ic cekerek kafasini egdi.
L: noldu jennie?
J: merak ediyorum.burada toplam kac kadin kaldi.
L: 15.
J: cok fazla kadin.
L: sana soyledim gitmek istersen-
J: gitmek istemiyorum ama isgence odasinda kirbaclanarak ceza almaya da cok hevesli degilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grinin Elli Tonu. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionJ: simdi benimle sevisecekmisin. L: iki sey var.ben sevismem beceririm.sertce.. L: kurallarim var.eger uyarsan odul veririm.eger uymazsan ceza. Lisa zevkine duskun bir sex manyagi jennie ise edebiyat ogrencisiydi.