Arkadaşlar lütfen okuyun ve beğenin yorum yapın hayalet okuyucu olmayın.
.
.
.
.
Agah :Gece gece uyan hadiBiri bana sesleniyor. Bu kim. Doğruya ben uyumuştum. Hem gözlerimi açtım. Arabadan çıktım. Beni bir odaya getirdi.
Agah: burası senin odan ihtiyacın olan herşey var ekstra birşey istersen beni bu telefondan ara herkesin numarası kayıtlı.
Ben : bu buna gerek yok.
İtiraz istemiyor gibiydi. Aldım telefonu. Odaya girdim ve yatağa oturdum telefonu kenera koydum.
BİR DAKİKA! Bu gün regl günümdü. Cebimdeki ped ile tuvalete girip işimi hallettim. Odanın her yerine baktım. Ped yok. Son çare abimin yanına gittim. Artık ona abi diycem.
Ben : abi abi neredesin.
Abim : a abi mi? geldim. Ne oldu Bir tanem.
Ben: evet sen abimsin artık. ben regl oldumda ped lazım.
Agah: ah onu koymayı unutmuşum. Ben hemen gidip alayım sen bekle beni tamam mı? Odana git.
Baş salladım. Odama doğru gittim. İçeri girip yatağa yattım. Ve kendimi uykuya bıraktım.
...Abim: gece abim ben geldim uyan.
Abim bana seslenince hemen uyandım.
Abim: al bakalım.
Elindeki pedi aldım ve lavaboya gittim. İşimi halledip çıktım.
Abim: canın ister diye çikolata aldım
Ben : seni üzmek istemem ama çikolata sevmiyorum. Birde beni ailemin yanına götürür müsün?
Abim: hazırlan çıkalım.
Ben: yok ben böyle gideceğim.
Baş salladı. Beni tişörtümden tutarak yönlendirdi.
Ben: dur. Tişörtümü bırak seni takip ederim merak etme
Abim: tamam güzelim bin arabaya.
Arabaya binip, kemeri taktım. Bizim evin yakınlarında durdu.
Abim : burda in beni görmesinler.
Lütfen evde olan hiç birşeyi anlatmaBen : tamam
Arabadan indim. Abim gitmemişti.
Beni izliyordu. Eve girdim. Kapıyı çaldığım an içeri sokuldum. Güney kolumu tutmuş sertçe sıkıyordu.
Güney: neredeydin lan sen. Neden kaçtın. Açıkla hadi açıkla
Ben: ko kolumu bırak acıyo ve te temas sevmiyorum.
Daha çok sıktı.
Güney: SANA AÇIKLA DEDİM.
ben: anlatamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Teen Fiction‼️DİKKAT‼️ BU HİKAYE AŞIRI CRİNGE TİR . EĞLENMEK VE GÜLMEK İSTİYORSANIZ OKUYUN12 yaşındaki bir kızın üvey ailesinden şiddet görmesi. Daha sonra gerçek ailesi ile tanışması...