özel bölüm. +18 yoktur

742 25 34
                                    

Ayça dan

5 yıl sonra.

Ben şuan 23 yaşındayım. Herkes yaşlandı. Sınıf atlayarak avukat oldum. Ayrı evde yaşıyorum. Haftada 2 gün ailemle buluşuyorum. Bu hafta uçurumda buluşalım diye düşündüm.

Çünkü Artık zamanı gelmişti. Bunu yapmalıyım. Neyi mi? Sonra öğrenirsiniz. Abilerimin yanına gittim.

- abişkolar. Bu akşam 20.00 de uçuruma gelin.

Evin yakınında bir uçurum bulmuştuk. Her hafta giderdik. Genelde hafta sonu giderdik ama bu gün günlerden Çarşamba'ydı.

Kafalarını salladılar ve bende annişkom ve babişkomun yanına gittim.

- bu akşam 20.00 de uçuruma gelin.

& - tamam kızım.

Dediler. Bende akşam için bu hayırlı işimi yapmak üzere hazırlık yapmaya başladım.

Benzin ve çakmak aldım. Bir kaç düşmanımızı yakçaktım. Ama ondan önce biraz içeceğimiz için bira içki fln aldım.

Havai fişek gösterisi olsun diye onlarıda aldım. Sonra yorgun argın eve gittim

...

Saat 19.00

Malzemeleri konması gereken yerlere sakladım. İşim bitince havada kararmıştı. Herkes buraya gelince konuşmaya başladım.

- sevgili ailem sizinle 5. Yılımızı kutlamak için buraya çağırdım. Kuzenler fln da gelmiş gerek yoktu ama olsun. Bu gün beni karıştıran kişiyi öldüreceğim. Ondan önce biraz eğlenelim.

Dedim. Ve herkese içki bira verdim.

Arasıra abilerim ve kuzenlerimle konuştum. Benden şüphelenirlerse her şey mahvolurdu. Bende böyle bir şey olmasın diye onlarla konuşuyordum.

- öldürme vakti geldi

diyerek beni karıştıran kişiyi üvey babamı ve bir kaç düşmanımızı öldürdüm . Sonra havai fişek gösterisi başladı. Bu sırada ben silahımı hazırladım.

Hepsini teker teker vurdum. Polis sesi duyunca benzini üstüme. döktüm ve kendimi yaktım. Bu sırada polisler videomu çekmişti. Ünlü olmuştum...

Bu bölümü yazmak çok eğlenceliydi. Onca saçmalıktan sonra bunu yapmazsam olmazdı NDKDKDKDKDKCJCMKF.

Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin