9 Sert Bakış

1.9K 69 2
                                    

Bana har zamanki gibi sert bakıyordu. Bu bakışlardan sıkıldım. Ama kuzeyden korkuyordum. En sonunda dayanamadım.

Ben: böyle bakmaya devam edecek misin? Rahatsız oluyorum

Kuzey: evet devam edeceğim. Hem sen ne yapacaksın benle

Ben: uf yater be. Sıkılınca yanına geldim ve gidiyorum.

Tam ayağa kalmıştım ki kolumdan tuttu ve beni durdurdu. Eğer biraz daha tutarsa sinir krizi geçirebilirim. Gözümü sımsıkı kapadım. Sırtım hala ona dönükken konuştum.

Ben: lütfen hemen o elini kolumdan çek. Lütfen çek lütfen.

Kuzey: ne o korktun mu?

Ben: lütfen bırak sonra herşeyi anlatacağım lütfen bırak kolumu. Temas sevmiyorum. Temastan hiç hoşlanmam. Temastan nefret ediyorum.

Kuzey: bak bıraktım ama oturuyorsun ve az önce olanları açıklıyorsun.

Ben şimdi ne yapacaktım kolumu bırakmıştı. 10 dakikadır onun yanına oturmuş sessizce duruyordum.

Ben : anlatmasam olmaz mı anlatmak istemiyorum. Buna hazır değilim.

Kuzey: peki hazır olunca anlatırsın istersen çıkabilirsin.

Ben: Tamam çıkıyorum.
Diyip çıktım. Çok yorulduğum için uyudum.

Agahtan devam
Ben acaba onu üzdüm mü. Bana küsmüşmüdür ki. Eve gelmiş bunu düşünüyordum. Ama o bana bağırmıştı. Ben ona dokunmaya kıyamazken o bana bağırdı. Ama ben haksızım. Hem arabayı hızlı sürünce korkmuştu. Benim yüzümden o korktu.

Bu düşünceleri kafamdan atıp. Arabaya bindim. Eve doğru sürmeye başladım. Onun üzülmesini istemiyordum. Ama onu üzmüştüm. Onu kucağıma almıştım. Temas sevmediğini bildiğim halde.

Ben bu sırada eve gelmiştim. Hemen kapıyı anahtarla açıp girdim. Direkt kendi odama gittim. Biraz dinlenmem lazımdı.

Odaya girince bir hediye paketi gördüm. Gittim açtım. Içinde benim kurşun kalemle çizilmiş bir resmim var. Ve birde not.

notu okuyunca kalbim cız etti. Bana olan güvenini sarsmıştım.

Artık daha fazla dayanamayıp odasına girdim. Saat 22.00 olduğu için uyuyordu. Aynı melek gibi biraz uyanmasını bekledim. Uyanmayınca belki beni görünce sevinir diye ona seslendim.

Agah: gece'm Ben geldim.

Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin