Abim gidince uyumuştum. Şuan sabah saat 4 falan. Bende evden kaçıp. Sahile gitçem.
Camdan atladım ve tamam bir yerime bir şey olmamış. Şuan yolda yürüyorum umarım fark etmezler. Sahile gelince eski üvey babamı gördüm. Beni görünce bana gelmeye başladı. Pis pis sırıtıyordu.
Ben ise bu sırada koşuyordum. O yürüdüğü için yavaştı. Hemen koşarak odama girdim. Çok stresliyim. Camı hemen kapattım.
O o bana çok vurdu. Yine vuracaktı. 2 sn bile kaçamamıştım. 2 sn rahat olmak istemiştim. O da olmadı. Şuanda kimseyi rahatsız da edemezdim. Ama güney ne kadar bana kaçtığını söylesede onu affettim bu tür boş işlere kalkışmam ben. Yok neymiş süründürcekmişiz. Sana ne karşim, Sane karşim.
Neyse şuan güneyin kapısının önündeyim umarım uyanıktır. Kapıyı çaldım. İçerden 1 dk diye seslendi güney.
Bir dk sonra açtı kapıyı. Karşısında beni görmesiyle ağzı açık kaldı.
Ben: gelebilir miyim?
Güney: ta tabi
Kekelemişti. Hemde ben onu Kekelemiştim.
Ben: hiç özür dileme seni affettim. Söylediğin şey benim için önemli değil. Alışığım. Bir daha kolumu sıkmazsan sevinirim. Hem canım acıdı hemde temas sevmediğim için rahatsız oldum.
Güney : gerçekten affettin mi? Neden temas sevmiyorsun ve niye bu saatte uyanıksın
Ben : seni affettim. 2. Sorunun zamanı değil anlatamam ve uyanığım çünkü ben biraz rahatlamak adına sahil gittim. Orada üvey babam vardı. Onunla hiç anlaşamadık. Sürekli moralimi bozardı. Bende moralimi bozmasın diye koşarak eve geldim. Az koştuğum için bişey olmadı. Sonra korktum. Düşündüm. Güney uyanıktır. İşte böyle senin yanına geldim. İstersen çıkarım sorun yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Fiksi Remaja‼️DİKKAT‼️ BU HİKAYE AŞIRI CRİNGE TİR . EĞLENMEK VE GÜLMEK İSTİYORSANIZ OKUYUN12 yaşındaki bir kızın üvey ailesinden şiddet görmesi. Daha sonra gerçek ailesi ile tanışması...