Arkadaşlar bu son bölüm lütfen okuyan herkes vote atsın. Bölüm şarkısı: another love
Bu sabah mutlu bir şekilde kalktım. Bal yanımdaydı çünkü. Hemen üstümü giyinip aşağı indim.
Bal geleli 1 hafta olmuştu. Bu bir hafta içerisinde ben okula gitmiştim. Eve geldiğim zaman bal ile oynuyordum. Dün balda benimle okula geldi onunla çok eğlendik.
Bu gün ise doğum günüm. Kahvaltıyı evde yapacağız. Sonra gezeceğim akşam ise kutlama. Bu gün 31 Aralık. 00.00 da doğum günüm.
Ben aşağı indiğimde herkes kahvaltı için beni bekliyordu. Hemen kendi yerime oturmadan balı besledim ve yerime oturdum.
Ben: günaydın
Hepsi bana karşılık verdi. Kahvaltı tabağına herşey den koydum. Hızlı hızlı yedim. Çok açtım.
Meriç: yavaş ye. Boğulacaksın.
Güldüm. Ben ne tehlikeler atlattım. Bu hiç birşey mfmdmf.
Yemeğimi yerken her zamanki gibi gözüm bal daydı. Onu çok seviyordum. Yemekten sonra odam çıkıp hazırlanmaya başladım. Üstüme reçel döküldüğü için değiştirdim. Rahat şeyler giymiştim. Çok heyecanlıyım. Aşağı indiğimde kimse hazır değildi. Koltuğa oturup beklemeye başladım.
...
Şuan hepimiz arabaya binmiş. Bilmediğimiz yani benim bilmediğim bir yere gidiyorduk. Abilerimin bildiğine emindim. Bal kucağımdaydı onu asla bırakamam.
Yarım saat sonra bir lunaparka geldik. İlk kez gelmiştim. Bütün aletlerle binmek istiyordum. Hemen biletleri alıp. Hız trenine koştum.
Bal arabadaydı. Yemeğini oraya koymuştuk. Zaten araba büyüktü ihtiyacı olan herşey vardı.
Hız trenine abilerim ile bindik yanımda miraç vardı. Hız treni aşırı hızlı olmasına rağmen gülüyordum. Daha sonra adalet kulesi ve vikinge bindik. Evet şuan vialand'deydik. Ben çok eğleniyorum. Hayatımın en güzel günü. En son 360 a bindik. 360 tan inince bayılmışım korkudan.
Uyandığımda arabadaydım. Hemen bal a baktım. Yoktu. Koşarak dışarı çıktım.
- bal nerede
Dedim. Herkes bunu yeni farkedip aramaya başladı.
...
Tam bir saattir arıyordum. Ama yoktu gitmişti. Ya biri aldı. Yada kediler ölümlerinde 2 ay önce öleceklerini anlayıp sahipleri görmesin diye kaçıyorlardı. Bu yüzden gitti sanırım.
Yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
- ağlama güzelim
- o ölse bile Allah la buluştu
- sen 2 ay sonra ölümünü görsen daha çok üzülürdün
- hem belki onu biri aldıysa alan kişi ona iyi bakar. Senin kadar iyi bakamasada.
- hadi Ama bu gün doğum günün mutlu olmalısın.
Hepsi aynı anda konuşuyordu. Bunlar anladıklarımdı. Bu gün doğum günüm Dü. Haklılardı. Mutlu olmalıydım. Kalktım ve balı aramaya devam ettim.
Yarım saat sonra.
- şey bu kedi yi gördünüzmü
- şu tarafa gitmişti.
Hemen koşmaya başladım sanırım bulmuştum. Onu gördüm.
- BAL OĞLUM GEL ANNENİN YANINA.
Bir uçurumda duruyordu. Yavaşça yanına ilerleyip sarıldım. Biz sarılırken abimler geldi.
- bulmuşsun.
Dedi güney. Onları umursamadım tek umursadığım baldı. Biraz zaman geçince annem ve babam geldi.
- bal. Şükürler olsun bulmuşsun
Dedi annem
- oğlum kardaşini kucağına al düşecek şimdi.
Dedi babam.
Kuzey geldi ve beni kucağına aldı. Hava soğuktu üşümüştüm.
- üşüdüm eve gidelim.
Kafa salladı. Beni arabaya doğru götürdü. Arabaya bindiğimizde bal a baktım. Bir yerinde bir şey var mı diye. Sağlamdı. Ama açtı anlardım ben onu bir bakışından.
Eve gelince arabadan indim. Bal a yemek verdim. Kendimde yemek yedikten sonra odama çıktım. Bal da yanımdaydı. Ben günlük yazarken bal ise uyumaya çalışıyordu.
Sevgili günlük,
Bu gün doğum günüm. Önce kahvaltı yapıp lunaparka gittik. Bu gün bal ı buldum. 1 yıl sonra tekrar buluştuk kedimle. Şuan benimle. Yatağımda uyuyor. Lunaparkta bal kayboldu. Ama bulduk ve şuan iyi.Günlük yazma işim bitince bal a baktım. Hala uyumamıştı. Bensiz uyuyamıyordu. Hemen gittim ve onu kucağıma yatırdım. Bal uyunca bende yanına yattım ve uyudum.
...
Saat uyandığımda 20.00 idi. Çok uyumuştum. Işıklar kapalıydı. Ne yani bu saatte uyudunuz mu cidden. Çok susadığım için ve korktuğum için bal ile aşağı indik. Son merdiveni indiğimde ışıklar açıldı
&: sürpriz.
Ben çok olmuştum. Ne yani bu macera bitmemişmiydi. Hemen gidip hepsine teker teker sarıldım.
- doğum günün kutlu olsun ayçe gece mutlu yıllar.
Bunu abilerim söylemişti. Çok mutluydum. En son pastayı üfledim.
...
Ağağ ağlıycam kitap bitti. Bal o onu çok özledim. O gerçekten gitti. O gerçek. 1 bin okuma oldu. Bu ilk kitabım. Daha bir sürü taslak var. Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Genç Kurgu‼️DİKKAT‼️ BU HİKAYE AŞIRI CRİNGE TİR . EĞLENMEK VE GÜLMEK İSTİYORSANIZ OKUYUN12 yaşındaki bir kızın üvey ailesinden şiddet görmesi. Daha sonra gerçek ailesi ile tanışması...