14 Yaralar.

1.2K 44 9
                                    

Şuan bakışıyorduk. Tam kolum kapatıyordum ki.

Güney abim : dur. Koluna bakıyorum. Dokunabilir miyim?

Ben: sadece 5 dk

Kafasını salladı. Çok hafif dokunuyordu.

Ben: korkma. Dokun.

Yavaş yavaş bastırmaya başladı. Canım çok acıyordu. Ama belli etmiyordum.

Eski babam canımın acıdığını belli edince daha çok döverdi. Bende de alışkanlık olmuş canım acırsa tepki vermiyorum. Tabi aşırı canım acırsa o farklı.

Şuan biraz bastırmaya başladı son 1 dk sı var. Bir anda elini çekip hızla bastırdı. Ses çıkarmasam da yüzüm buruştu.

Ben : acıdı. 5 dk doldu.

Hemen elini çekti.

Güney abim : özür dilerim. İstemeden oldu. Başka yaran varmı hadi daha pansuman yapcaz.

Ben: ama t-temas.

Agah abim: bak bizim elimiz deymiyecek sadece pamuk ve krem. Tamam mı?

Başımı salladım.

Ben: bakın. İç çamaşırları ile kalacak şekilde soyuncam. Böyle daha hızlı biter. Ama kimseye anlatmak yok. Hiç birşeyi yoktu fln diyeceksiniz. Tamam mı?

Baş salladılar. Yavaşça üstümdekileri çıkardım. Beni süzüyorlardı. Tek bir yerim beyaz değildi yüzüm hariç. Belli olmasın diye yüzümde tek bir sıyrık yoktu.

Pamuğu aldı üstüne bir sıvı döktü.

Agah abim: bak şimdi bunu sürcem ama biraz canın acıyabilir.

Kafamı salladım. Önce sırtıma sonra heryerime sürdü. Canım azıcık acımıştı.

Sonra eline eldiven aldı ve kremi eldivenle sıktı. İki elinde eldiven eldivenlerde ise krem vardı. Masaj yaparak sürdü.

En son Güney abim geldi ve acı testi yaptı. Canımın çok sert darbelerde acıdığını öğrenmiş olduk.

Üstümü giyindim ve yatağıma girdim. Akşam yemeğine kadar uyumak üzere gözlerimi kapattım.

Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin