17. Bölüm

106 3 9
                                    


AÇIKLAMA

Öncelikle merhaba!

Ben bu kitabı çok küçükken yazmıştım textingin popüler olduğu zamanlar, eğlencesine kafamı dağıtmak için yazdığım bir kitaptı. Üniversite sınavına hazırlanmam gerektiği için yazmayı bırakmıştım çünkü hiç vaktim olmuyordu. Benim bırakmama rağmen hâlâ okunuyor yorumlarınızı görüyorum çok teşekkür ederim :)

Bu yüzden size bir açıklama yapma gereğinde hissettim. Bu kitabın bu şekilde bitmesinin sebebi sınavdan sonra yazma gücü bulursam devam ederim diyeydi ama ya bulamazsam? İkinci tahminim doğru çıktı ve benim bu kitabı tekrar yazabilecek bir gücüm yok çünkü dediğim gibi küçüktüm. Her şeye rağmen kitabın bu şekilde bitmesi hoşuma gidiyor. "Spoiler ver yazar mutsuz mu bitiyor? Mutlu mu?"diye soracak olursanız Aral ölmüyor arkadaşlar bir süre hastanede tedavi gördükten sonra hastaneden çıkıyor ve her şey yoluna giriyor bundan sonrasıda sizin hayal gücünüze kalmış.

Ben senin kalemini özledim derseniz yazdığım bir kitap var taslaklarda duruyor. Kalemimin ne kadar değiştiğini bu kitabı okursanız görecekseniz zaten texting değil genç kurgu türünde bir roman bu.

Eğer derseniz ki okuyalım merak ediyoruz, her hafta size bölüm atarım. Çünkü bu bir yıldır düzenli olarak yazdığım ve yazmaktan hiç bunalmadığım bir kitap.

Yorumlarınız bu kitaptaki heyecanınız olsun beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim. Belki kim bilir diğer kitabımdaki baş karakterler yoldan geçerken Aral ve Dicle'yle karşılaşır.

Kendinize iyi bakın💗

Tea• Texting(Final Oldu)Where stories live. Discover now