Denis: Stai! Dar tu ce faci?
Eu: Trebuie sa ii urmaresc.
Denis: Nu, Carla, e per-
Si am inchis. Ii vad cum urca intr-o masina care avea spatiu in spate. Fug repede spre ei, inainte sa porneasca, si am reusit sa ma urc in spate. Ma pun pe burta astfel incat sa nu ma vada. Am mers ceva timp, ajungand la marginea orasului, intr-o zona rurala.
Opresc in fata unei case urate, blah! Inainte sa ma vada, sar din masina si ma ascund. Ei intra in casa si dupa am auzit cum se bucurau. Sa profite!
Acum era momentul sa ma intorc, dar... nu cunosc zona! Il sun iar pe Denis.
Denis: Eda, esti bine? Unde esti?
Eu: Calmeaza-te putin! Am reusit sa aflu unde sunt, dar nu cunosc deloc zona. Sunt intr-o zona rurala, ceva.
Denis: Eu ti-am zis s-
Eu: Denis! Nu e timp acum de asta!
Ma uit prin zona si vad un semn pe care scria... cred ca numele satului in care ma aflam. Ii zic lui Denis.
Denis: Bine! Politistii zic ca nu e departe. O sa ajunga acolo in 30 de minute.
Eu: Ok.
Denis: Ok. Sa ai grija! Te pup.
Eu: Si eu!
Stai! Mi-a zis: "Te pup!"? Si eu i-am raspuns cu: "Si eu!"??? AHHH!!!!! Da-l naibi.... Nu trebuie sa imi pese de el acum. Pana ajung politistii nu puteam decat sa ma plimb sau sa stau locului. Aleg prima varianta.
Vad luminile de la masina de politie, si sunt complet sigura ca le-au vazut si hotii. Masina de politie era departe ca sa ii poata prinde daca ei ieseau acum, asa ca ma duc langa casa si astept momentul cand o sa iasa. Era o strada... sau cum zic aia de la tara, ulita, ma rog, foarte lunga.
Ei ajung in capat, iar eu eram cam in celalt capat. Le fac cat de mult pot semne, apoi ei vin, dar se miscau greu. Apoi aud usa deschizandu-se. Politia era prea departe sa ii prinda daca ei fugeau acum.
Asa ca atunci cand vad picior de om iesind pe poarta, sar pe ei cum apuc si ii trantesc la pamant. Cum au vazut asta, politia sa grabit sa vina.
Apoi imi aduc aminte ca ma zbateam sa-i tin, sa nu plece, apoi ceva de metal in capul meu care m-a adormit.
M-am trezit intr-o camera de spital, cu Denis si mama aproape de patul meu. Cand am deschis ochii, mama a venit repede la mine.
YOU ARE READING
Povestea unei Rebele
FanfictionMa numesc Carla. Am 17 ani si aproape am renuntat la liceu. Va dati seama ca sunt rea si iresponsabila, iar asta e un fel de protest pentru familia mea care vrea sa devin ceva in viata, o piti care sta toata ziua plictisita la birou. Yak! M-am vopsi...