Se facuse ora 10:25 iar eu cu Florin eram foarte stresati in privinta mesajului, nu aveam decat sa asteptam sa inceapa Stirile Pro Tv de la ora 10:30. Pentru prima data in viata cand astept sa ma uit la stiri ( locul unde toata lumea minte si face din tantar armasar O_o )
Se facu ora 10:30 stirile incepu cand deodata aud....
- " Buna dimineata doamnelor si domnilor, o stire importanta si foarte grava, azi noapte la ora 3:13 au fost gasite 3 cadavre decedate in localitatea "X", langa podul de langa "Y". se pare ca persoanele decedate erau doamna Anne , domnul Smith si a treia persoana era chiar menajera lor. Nu se stie nici macar la aceasta ora cine , sau ce s-a intamplat cu acesti domni...."
Am ramas masca... erau chiar parintii mei..
- Florin, aia sunt parintii mei!!! A avut dreptate.. nu a fost nici o gluma.. AIA SUNT PARINTII MEI.. de ce eu? de ce eiiii? incep sa plang in hohote
-Te rog din suflet sa te calmezi..
- Cum sa ma calmez cand eu sunt de vina pentru tot ceea ce au patit ai mei??? de ce nu am ascultat cand mi-a zis sa ma indepartez de tine?? SUNT ORFANA!!
- Nu vorbii ce nu trebuie la nervi.. te rog frumos ca ma ranesti...
- Florin spune ce ma fac? spune!!! cum mai traiesc eu, cui ii mai spun eu mama, tata??? cui... si ma las jos plangand in suspini si fara nici o putere..
- Nu uita ca eu o sa fiu langa tine. Nu am sa te las niciodata, o sa te ajut sa treci peste toata suferinta ta.
- Ce ma fac fara parintii mei... ( :(( )
- Imi pare nespus de rau.. o sa ii sun pe ai mei.
* Conversatie telefonica*
- Alo, mama?
-Da Florin, spune.
- S-a intamplat ceva teribil.. parintii Carlei sunt morti.. au fost gasiti azi dimineata la ora 3:13 minute.
- Vai de mine, Carla e bine? cum s-a intamplat asa ceva?
- Nu e bine.. nu se poate opri din plans, e distrusa.
- Venim imediat, stati acolo.
Florin nu a mai apucat sa spune nimic pentru ca inchisese deja apelul.
* conversatie terminata*
- Au spus ai mei ca vin cat de repede pot.
***
Au ajuns parintii lui Florin si ne-am dus la politie sa declaram ca erau parintii mei si sa vedem daca au aflat ceva in legatura cu moartea lor.. dar din pacate se fac inca cercetari pe baza acestui caz.
***
Au trecut 3 saptamani si eu tot distrusa sunt. Nici la scoala nu am dat..am stat inchisa in casa alaturi de Florin din cand in cand pentru ca el se ducea la scoala. Stateam cu acea trauma tinuta in suflet ca parintii mei sunt morti din cauza mea.. ca am tratat acea amenintare o gluma stupida..
Au mai trecut inca 3 saptamni, si am pus parastasul alor mei.
~ Cioc , cioc~
- Cine e ?
- Sunt eu Florin, haide deschide
Am deschis usa, m-a sarutat si ne-am asezat pe canapeaua din sufragerie, tinandu-ma in brate.
-Uite Carla, am stat si am vorbit cu ai mei si am cazut la un comun acord ca ar fi mai bine sa..................................................
Si cam atat pentru astazi, PARERI?
Eu va multumescu pentru atentie si ne vedem cu o alta parte din Povestea Unei Rebele.
va pupa rebela, nu uitati sa dati un vot si parere.
O zi buna va doresc <3
YOU ARE READING
Povestea unei Rebele
FanfictionMa numesc Carla. Am 17 ani si aproape am renuntat la liceu. Va dati seama ca sunt rea si iresponsabila, iar asta e un fel de protest pentru familia mea care vrea sa devin ceva in viata, o piti care sta toata ziua plictisita la birou. Yak! M-am vopsi...