Partea 13

121 7 6
                                    

Bună tuturor.. știu că a durat mult așteptarea și că poate sunteți supărați dar vă  rog să mă credeți.. am avut probleme groaznice :( chiar imi pare rău .. de azi încep să continui povestea.. sper să fiți interesați în continuare de carte. pupăcei 

" În cameră era numai un pat mare de doua persoane, deci am fost nevoiți să dormim în același pat. După ce el adormise, mi-am seama că are un corp super hot"

Era destul de neobișnuit pentru mine să dorm cu un băiat în același pat deoarece nu s-a mai întâmplat niciodata așa ceva până în momentul de față, mă simțeam diferit, mă simteam bine, mă simțeam fericită și mai ales.. PROTEJATĂ.

Stăteam în pat gandindu-mă la tot felul de nebunii.. dacă cineva dorea să imi faca o farsă, o glumă proastă? dacă era chiar pe bune, dacă părinții mei sunt chiar în pericol și eu stau in pat gandindu-mă la cum ar fii viața mea trezindu-mă în fiecare zi lângă băiatul de lângă mine? Într-un final somnul își pune stăpânire pe mine și pășesc pe tărâmul viselor.

Dimineața sunt trezită de Florin sarutandu-mă pe frunte.

- Bună dimineața.. iubit-o..

- Bună dimineața.. dar ce e cu fața ta atat de trista?

Observ ca ceva nu este bine, că ceva nu e în regula.. 

- Uite.. ( și îmi arată mesajul trimis pe telefonul lui.) 

" Dimineața la ora 10:30 uită-te pe știrile Pro Tv.. vei fi surprinsă. Asta este pentru că nu ai luat în serios  tot ce ți-am spus.. este pentru seara petrecută cu Florin. Îți doresc o viață făină in continuare ;-) Ți-am făcut destule, e timpul să mă car. Hehehe"
 
Nu ințeleg cu ce i-am greșit, nu inteleg .. nu are viata ei? De ce imi deranjeaza viata? De ce?? Si simt cum mi se prelinge o lacrima pe obraz..

Florin ma ia in brate si imi spune ca va fi totul bine si ca va fi langa mine i diferent de situatie.

Dintr-o data tresar si il intreb..
- Cat este ceasul?

- 10:21 .. 

- Aprinde repede televizorul te rog.. imi este extrem de frica.. daca e pe bune? daca parintii mei chiar au avut probleme si eu am stat cu mana in san? incepeam sa ma agit.. stiam ca ce urma sa vad ma v-a afecta enorm

~~~ si cam atat pana acum , astept parerile voastre in continuare! va pupacesc de nu va vedeti <3 ~~~~

Povestea unei RebeleWhere stories live. Discover now