Partea 6

726 34 0
                                    

Am probat tot felul de haine care imi veneau perfect si erau chiar super, chiar daca nu erau stilul meu. M-a tinut foarte mult la ei, asa ca am luat si cina cu ei.

Dupa care au pus toate hainele intr-o cutie foarte mare si l-a rugat pe Denis sa ma duca cu masina, caci el avea deja carnetul.

Nu am ascultat cand mi-a zis sa il astept, asa ca am incercat sa ridic singura cutia aia mare. Aceasta aproape ca cazut peste mine, daca nu o prinsese el.

Denis: Eu ti-am zis!

Eu: Scuze...

Si m-a ajutat sa o duc pana in camera mea. Era prima oara cand intra un baiat in ea, inafara de tata. Ups! Uitasem complet ca sunt fan Justin Bieber si am o gramada de postere cu el in camera. Stiu ca nu par genul, dar nu ma judecati!

Denis: Tu... esti fan Justin Bieber?

Pufnind in ras, aproape tavalinduse pe jos.

Eu: Nu e treaba ta!

Denis: Chiar Bieber? Tu??

Abia putand sa vorbeasca prin hohotele de ras.

Eu: Bine bine! Am inteles. Poti sa incetezi?

Denis: Ok... Ne vedem la scoala.

Eu: No bine.

Denis: Esti singura acasa?

Eu: Da. Pleaca odata!

Denis: Bine, dar sa ai grija.

Eu: Bine bine. O sa am! Nu te teme. Du-te odata!

Denis: Ok. Pa!

Eu: Bye bye!

In sfarsit a plecat.

Deoarece vara se apropie si e cald, ma gandeam sa inot putin in piscina.

Cand termin aud niste zgomote prin casa... ca niste hoti. Cand le auzeam eram in casa, la parter. Norocul meu era ca masa din sufragerie, care avea o vedere perfecta spre hol, era facuta in asa fel incat sa ma pot ascunde sub ea, fara sa ma vada cineva.

Hotii inca nu erau la parter, sa o sun pe mama: inchis. Sa il sun pe tata: inchis. WTF?? Acum pe cine? Nuuu... nu poate sa fie ultima solutie! De ce Denis? Dar... cam era ultima solutie.

Dar chiar atunci coboara hotii: 2, fiecare cu un sac mare. Ce fericiti erau! Pacat de ei ca eu nu ma las asa usor. Dupa ce ies, il sun de Denis si ii privesc de pe geam unde se duc.

Denis: Alo?

Eu: Denis, am o mare problema! Au intrat niste hoti si... e complicat! Du-te la politie si zile sa imi ia urma. Daca e nevoie sa ma suni iar, nu ezita!

Povestea unei RebeleWhere stories live. Discover now