5.3

24.5K 1K 175
                                    

50K🤍

badearslan hikayesine bir ekleme yaptı.

badearslan hikayesine bir ekleme yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O geri zekalının başkanı kendisini ne sanıyor ya? Bir de bana trip atıp partiye gelmiyormuş... Çok da götümdeydi yani!"

Sinirimi çıkarmak istercesine elimdeki içkiden bir yudum daha alıp söylenmeye devam ederken Meriç'in "Sakin ol bir kızım ya. Çocuk trip atıyorum falan demedi ki. Birileri gelmemden rahatsız olacağı için gelmeyeceğim dedi," demesiyle gözlerimi devirdim.

"Aynı şey!"

"Sikeceğim he! Çocuk çocuk hareketleriniz var anasını satayım ya. Ne hâliniz varsa görün."

Meriç'in benim bulunduğum masadan ayrılmasıyla ben anca arkasından "Nereye gidiyorsun? Gel şuraya Meriç!" diye bağırmakla yetinmiştim. Lakin o tabii ki de beni dinlememiş, saniyeler içersinde görüş açımdan kaybolmuştu.

Oflayıp bakışlarımı hemen birkaç adım ötede hem dans eden hem de birbirleriyle cilveleşen Ecmel ile Engin çiftine çevirdim. İkili Harley Quinn & Joker olmuşlardı ve ikisi de harika gözüküyordu. Hem de sinir bozucu derecede harika!

Odağımı onlardan çekip bu sefer de bar kısmında ağına düşürdüğü bir kızla flörtleşen Yaman'a yönelttim. Sırf şu an yalnız kalmamak için onu yanıma çağırmak isterdim ama bu bencillik olacaktı. Çünkü kızla gayet iyi anlaşıyor gibi duruyordu. Sürekli gülümseyip kızı da aynı şekilde gülümsetmesi de bunu kanıtlıyordu.

Burada bana katlanan, benimle vakit geçiren tek kişi Meriç'ti ve ben de onu az önce çenemden bıktırıp gitmesine neden olmuştum. Resmen başarmıştım bunu!

Kimseyi umursamamaya çalışarak içki bardağımın dibinde kalan son yudumu da diktim ve makyajımı kontrol etmek amacıyla hemen yakınlarındaki lavabolara doğru adımladım. Çok geçmeden de varmıştım zaten.

İçerideki musluk tezgahlarının üzerine monte edilmiş aynalardan makyajımı incelerken dudağımdaki kırmızı ruju da tazelemeyi ihmal etmedim. Bir yandan da aynadaki beyaz tenime fazlasıyla zıt renkte olan siyah peruğumun yansımasına alışmaya çalışıyordum fakat tabii ki bu biraz zordu. Kumral saçlarım ve ben iyiydik.

Bu gece peruk takmamın sebebi Grim in Love'dan Malaria rolüne bürünmüş olmamdı. Kadının saçları benim peruğum kadar uzun değildi lakin yine de kısa saçtan ziyade uzun saçın bana daha çok yakıştığını bildiğimden kesmek istememiştim.

Pek bilindik bir karakter olduğunu düşünmüyordum. Zaten ben de herkes gibi klişe karakterleri seçecek değildim yani. Özellikle de içeri girdiğim andan beri aynı karakterleri canlandıran birkaç kişiyi gördükten sonra ne kadar doğru bir karar aldığıma şahit olmuştum.

socialiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin