5. Bölüm Yalnızlık

10 2 0
                                    

    Yoruldum çok yoruldum,yalnızlıktan yalnız kalmaktan.Hayat çok sıkıcı bilmiyorum nerede hata yaptım.Hatam neydi bilmiyorum yanlışım neydi.Ben benim bir şey anlamadım anlayan varsa anlatsın.Sevmek zor bir iş hele ki birini bulmak ona güvenmek, ona inanmak, onu istemek,onu sevmek,sizce bu mantıksızlık mı?
    Ya da sadece merak veya heves mi? Bana sorarsanız  bilmiyorum çünkü çok garip bence bunun güzel  veya yakışıklı bir yüze sahip olmak değil. Çünkü insanız değil mi? Sevmekte en büyük hakkımız ama inanmıyorlar iyi bir insan olduğuna seven sevdiğini uzaktan sever dokunmadan saçının teline zarar gelsin istemez.
Gel gör bu olay öyle değil.Konuşman lazım hem de çok kendini açman lazım
Bazı insanlar var onlar sessizdir konuşmazlar,karşısındaki insan zarar görmesin, kalbi kırılmasın,insanlara küsmesin, özgüveni düşmesin, diye ama inanın en çokta onlar üzülüyor. Genellikle yalnız oluyorlar, yalnızlığa itilip ,yalnızlığı seçmeye zorlarlar.Yoruldum hemde çok yoruldum yalnızlıktan sıkıldım insanları anlayamamaktan, anlatamamaktan  yoruldum.Sevmekten,özlemekten,istemekten yoruldum...
Kalktı ayağa "ee sorusu olan"diye sordu.
Biri kalktı ve sordu:
-Hocam nerden biliyorsunuz? Bütün bunları
Buruk bir gülümse belirdi yüzünde kasketini eline aldı, saçını kaşıdı,bir elinin arasında sıktı, gözünden bir damla yaş aktı yutkundu ve şu sözü söyledi o tek kelime herşeyi anlatır gibiydi :
-Kendimden, dedi.
Gözündeki bir damla yaşı silerken kendimden biliyorum.

EnziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin