Yeni gün yeni umutlardı öyle diyordu şair gerçekten de öyle miydi.Neydi benim umudum oğlum ve kocam mı bir şeyler hep eksikti.İçimde dolmayan bir boşluk vardı nasıl dolacakti.Neydi bu boşluğun sebebi dolduğunda huzura kavuşacak mıydım acaba oğlum ve kocamla mutluydum ama içimde ki bu his bir türlü gitmiyordu.Boş boş bahçede ki salıncakta oturuyordum bugün bir tuhaf hissediyordum.İşe gitmek istemedim böyle boş boş oturup düşünmek biraz kendimle kalmak istedim.Kendimi dinlemek istedim şuan mutlu olmam gerekiyordu dün güzel bir haber almıştım hala oluyordum.Çok sevinmiştim ama ondan sonra içime bir şey oturmuştu sanki nedeni çok açıktı.Ben Ecrin'i kıskanmıştım onu çok seven hep yanında olan bir ailesi vardı.Ben her zaman yalnızdım hiç bir zaman ailem yoktu yanımda babam annem o kadar eksikti ki bende koskocaman kadın olmuştum hâlâ onlardan sevgi bekliyordum. Onların boşluğuydu bu içimde ki bu zamana kadar çok şey istemedim annemin bir kere bana sarilmasini kızım diyerek öpüp koklamasını çok mu şey istiyordum.Annemin yerini teyzemle yengem doldurmaya çalışmıştı.Onlari ne kadar çok sevsemde hiçbiri annemin yerini tutmuyordu.Abimlere davrandığı gibi onlara baktığı gibi baksın istiyorum ben sadece bir kere sarilsa dünyalar benim olacak gibi hissediyordum.Gözümden akan yaşları sildim yenisi ekleniyordu neden anne neden beni sevmiyorsun ne yapmış olabilirim sana daha küçüktüm senden ayrıldığım da sana en ihtiyacım olduğu zamanda yanımda yoktun hep eksiktim.Bütün yükler üstümde gibi hissediyordum çalan telefonumla kendime geldim gözyaşlarımı sildim yengem arıyordu.Derin bir nefes aldım iyi olduğuma kanaat getirince telefonu açtım.
-Efendim yenge
-İyi misin kuzum sesin biraz kötü geliyor
-İyiyim yenge koltukta uyuya kalmışım ondan sesim öyle çıkmıştır
-Kotu bir şey olmadığına sevindim Yusuf Mirza'yı alıp buraya gelir misin
-Hayirdir bir şey mi oldu
-Olmadı canım sadece seninle konuşmam gereken şeyler var
-Yenge merak ediyorum
-Hadi gelince öğrenirsin
-PekiTelefonu kapattım kötü bir şey yoktur inşallah hızla eve girdim merdivenleri çıkarak odaya girdim.Duş alsam iyi olacaktı çok paspal duruyordum üzerimi çıkartarak duşa girdim hızlı bir şekilde duş alarak suyu kapattım bornozumu giydim. Aynanın karşısına geçip kurutma makinesiyle saçlarımı kuruladim taradım.Banyodan çıktım dolabın kapağını açarak rahat kıyafetler çıkardım.kurulanarak üzerimi giydim
Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım yüzüme renk gelsin diye soft bir makyaj yaparak parlatıcı sürdüm daha iyi görünüyordum.sporlarımı giyerek çantama attım eşyalarımı sıra Mirza'daydı bebek odasına geçtim oğlum mışıl mışıl uyuyordu yanağına masum bir öpücük kondurarak bebek çantasını hazırladım.Oğlumu uyandırmadan üzerini değiştirdim kot bir tulum giydirdim çoraplarını da giydirerek pusete koydum.telefonumdan Aras'a mesaj attım abimlere gidecegime dâhil puseti ve çantaları alarak evden çıktım.Fatih hemen puseti elimden aldı.
-Nereye gidiyoruz Berre hanım
-Abimlere gideceğiz Fatih
-Tabi efendim buyurunFatih'in açtığı kapıdan bindim puseti yanıma bıraktı kapıyı kapatarak şoför koltuğuna geçti.Arabayi çalıştırarak evin önünden ayrıldı yengem neden beni çağırmıştı çok merak telefonumun titremesiyle ekrana baktım Aras arıyordu.Daha fazla bekletmeden cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRENİN GÖZYAŞLARI
JugendliteraturHayatın ne getireceğini kimse bilemez Töre dedikleri lanet şey her kızın hayatını çalmak zorunda mı? Hayat bu kadar aciz ve acımasız mı olmalı? Kalemin yazdığını silersin ama kad erin yazdığını asla! . Kader bu kadar acımasız mı olmalı?