Коротка біографія про головну героїню

5.1K 70 10
                                    

Я Т/и Хакер, мені 17, я звичайно не єдина дитина в сім'ї, в мене є старший брат, він трошки пришелепкуватий, а так то з ним жити можна. А ще він трохи злий, певно тому що він піклується про мене тому і переживає.
Не знаю що вам би розказати, тому розповім про свої стосунки, я про них говорю завжди, але не всім))

Вперше, я зустріла свою симпатію в школі, це був клас так сьомий. На той момент я втюхалась в якогось ботаніка, який став у нашому класі новеньким, все ж не довго ми були разом, нас розділило те що зразу після 8 класу, я поступила в іншу школу. Знаєте все що змінюється то на краще, тому може нам і слід було так розійтись.

Ну а потім, я зустріла його... Справжнього ідота - оленя!
На той момент я була в 9 класі, і саме в школі зустріла самого сина директора, гарний шанс правда?
Я ж подумала і така «А чому і не почати з ним зустрічаються?».
А що? Мої оцінки глобально зростуть, ну і репутація буде в мене хороша та очищена, ну і найголовніше це ж прекрасні зв'язки)
Для мене в той момент це була геніальна ідея!
Ми зустрічались і все було добре, я і забула що хотіла від нього, кайфувала від стосунків вже. Я його полюбила всім серцем, тому і думала що це вже happy end в моєму житті, але нажаль ні..

Останні місяці наших стосунок тільки і складались що з якихось суперечок і сварок, все йому було не так, не так говорю, не так обіймаю. Тай я думала що між нами все таки серйозні стосунки, але просто без сексу. Я не хотіла сексуального зближення поки що, мені ж 15 було.. І так я вкурсі що законом вже дозволено, ну.. я не хотіла чесно, страх був вищий ніж бажання порадувати коханого)

Ну і от одного вечора цей ідот з'явязався з поганою компанією, і там йому сказали « Якщо не дають - відбери », з тої фрази і почалась вся проблема.. П'яний парубок, дзвонив мені декілька раз, на дворі ще була не така здається і пізня година. Я вирішила вийти всеке ж може статись, а може йому погано і він потребує моєї допомоги.. якби я знала яка тоді йому потрібна була допомога я б в житті в той довбаний парк не пішла..

Почалось все з обіймів, надто сильних обіймів, а далі його рука скользнула мені під шорти.. на мої зауваження він ну ніяк не реагував... Звичайно як і інша розумна особа, я почала чинити опір, але так як він старший, і куди сильніший, в мене це виходило кепськи. В мене залишався тільки один спосіб себе врятувати, і так це кричати, я почала горланити як ніколи... Моментами голос вже тихішав від довго крику.
Але все ж мої зусилля були не марні, один хлопець кинувся мені допомагати. Ім'я мого героя - Чейз, на даний момент ми з ним в міцних дружніх відносинах)

Що ж давайте може я вам покажу себе і у зовнішньому вигляді. А то словами свою красу я описати не зможу.

Так, це я))Доречі цей знімок був зроблений в Чикаго, я тоді їздила з братом на матч якогось його знайомого

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Так, це я))
Доречі цей знімок був зроблений в Чикаго, я тоді їздила з братом на матч якогось його знайомого. Теплі та гарні спогади залишилися з того вечору.
Ну зараз я знову повернулася в Шарлот до свого старшого брата, принці можу заявити, що до єдиного.
Я знайшла нову школу, ну як я.. мене місяць вговорював туди піти навчатися Вінні. Надіюсь що нарешті хоч там я закінчу свій одинадцятий клас.

Якщо вам раптом цікаво скільки разів я міняла школу.. так от, разів може з сім, все через мої нестерпні сварки з вчителями, а ну і я була не спокійною дитиною яка деколи ув'язувалася в бійки.. а так то я біле, пушисте, прекрасне кошеня, яке на хвилиночку навіть мухи не скривдить))

• Король школи ✍︎Where stories live. Discover now