30-частина

1.3K 30 0
                                    

— І так на ці запитання приготуєш відповіді, звичайно зробиш коли буде вільний час, і скинеш мені в інстаграм, окей?
— Окей
— А, ну і тримай - я протягнула йому шоколадний батончик.
— Це вже лишнє)
— Ні, це не просто шоколад, коли я здаю контрольні то я постійно їм такий батончик, і здаю все на бездоганно. Це все тому що шоколад добре впливає на мозок!
- А ну тоді дякую, може завтра сходим погуляти? Ну звичайно якщо ти зможеш)
— Я не проти. Тим більше завтра субота, вихідний день, а тоді і неділя.
— Ходи я тебе проведу до будинку, а то якгось темніти почало.
— Окей, пішли)
Коли ми вже дійшли до мого будинку то двері резко відкрилися. Я на встигла ще з хлопцем навіть попрощатись.
— А чому  це ми не заходим всередину? Т/и, де твоя гостиприїмність?
— Ой божечки починається..  Заходи Джей це мій брат Вінні може ти його знаєш, бо якщо ні, то нічого страшного, чула що він тебе добре знає) А це наш сусід, та найкращий друг Ділан.
— Радий знайомству, Джей)
— Ми теж дуже раді Джей, якщо ми не помиляємось то ти живеш у сусідньому будинку, так?
— Вибач Джей за цих дурнів, вони просто старіють вже, стають забудкуватими як діди!
— Хахахах, та нічого)
— А давайте фільм якийсь подивимося?
— Я тільки за, який жанр? - казала я беручи пульт до своїх рук.
— Ммм, а давайте комедію!
Ми включили фільми по смаку Ділана. На диво було ну дуже смішно.
Чорт, з ними було так круто! Джей так прекрасно вписався в нашу прибацану компанію!
Він став нам як рідний, але під кінець фільму йому подзвонили.
— Господи, тільки не він...
— Хто там ?
Так мені було тривожно в цей момент, що уже сталось? Таке відчуття ніби колнткори дзвонили.
Хлопець обертає екран телефону до нас і на екрані видніється надпис *Старший ідіот*
— Давай на динамік - встиг сказати Вінні, як той уже взяв трубку.
— Алоо?
— Чого так трубку довго брав? Думав чи що? Батьки їдуть на море, на тиждень дім лишають на нас.
Я хотів тебе попередити що у неділю буде вечірка у домі, батьки одобрили.
— А мене запитати не хотів? Я от наприклад проти! Тим більше у мене у неділю додаткове з хімії, тому вечірки не буде!
— Боже, мама все таки найшла тобі репетитора? Зі мною можеш нічого не вчити, ти хлопець не дурний, щось тай придумаємо)
— Я все ще не згодний на рахунок вечірки...!

• Король школи ✍︎Where stories live. Discover now