66-частина

1K 22 4
                                    

Я думаю поки вона йшла до себе додому то встигла пару раз довбанутись об стовп чи ближайшее дерево.
Ми з Муармером ну ніяк не можемо бути разом, але у мене є деякі підозри що до його почуттів до мене, про це Джейк час сказав і аж тоді хлопець відкрив йому двері.
Невже я подобаюсь йому ?
Я сиділа години так дві і думала про все що сталось між нами з шатеном.
Мій телефон задзвонив від цього я зразу ж вилетіла зі свої думок та здогадок, на цей раз дзвонив вже Джейк.
- Ало Т/и ти де пропадаєш ?
- Та я зайшла до дому взяти речі на ночівлю а що?
- Та ти просто пішла зразу після того як з Пєйтоном поговорила я думав він тебе образив.
- Ні що ти він просто запитав чи не голодна я і чи не хочу пити.
- О боже а я вже собі придумав, то коли ти повернешся?
- Та ось зараз взуюсь і буду йти.
- А візьми собою купальник, думаю ми трохи ще поплаваємо в басейні поки час є.
- Угу добре
- Ну тоді зустрінемось на задньому дворі ?
- Угу папа.
Я швидко взяла собою піжаму, також сукню яку подарував Пєйтон, купальник.
Склала всі речі я в ранець і стала спускатись на низ.
Взувшись в кроси чорного кольору
я поглянула на дім останній раз, після цього я закрила двері і стала йти до будинку Муармерів.
На задньому дворі був вже чутний сміх хлопців.
Я підійшла до шизлонгів де сиділи хлопці і запитала:
- А про що ви тут говорите ?
- Та так згадуєм як Пєйтон ляпнувся в коров'ячу лепьошку.
- Джей навіщо ти їй це розповідаєш ?
-Не переживай це розказала мені ще твоя саме при першій зустрічі.
- Що серйозно?
- Угу
- Т/и ми вже готові до купання а от ти щось ні тому ми чекаємо тебе тут. Перодягнутись можеш в кімнаті яка знаходиться трохи лівіше від кімнати Пєя...

• Король школи ✍︎Where stories live. Discover now