- Т/и, щоб тебе метафора задавила, а ну вставай швидко! Таке відчуття що я з стіною розмовляю а не з тобою..
Хлопець ходив по кімнаті, і тільки робив що або подушками в мене кидав, або тусив мною як землетрус.
- Дай ще мені п'ять хвилиночок, будь людиною!
- Людиною? Жінко ти нормальна? Ми вже в школу запізнюємось, а їй ще поспати.. ці твої нічні посиденьки в іграх мене дратують! Граєш скільки забажаєш, а потім в перший день в нову школу запізнюється, я бачу що скоро телефон буду від тебе забирати.
- Чорт, зовсім забула.. бурмотіла я протираючи очі.
Забігаючи у ванну швидко хапаю свою зубну щітку та пасту, мию фізіономію. Повертаюсь в кімнату за одягом, не піду ж я в піжамі, ну і звичайно під кінець перед дзеркалом я розчисала свої три волосинки на голові. Хапаю ранець на стільці і вибігаю на низ до чипіздрика.
Біля самих дверей вже стояв повністю готовий брат, він був такий злий що в нього зуби скгриготіли. Ну я не винна що я трішки соння. Я знаю що Вінні не любить спізнюватися, він завжди любить все вчасно, в нього навіть день погодинна розписаний. Для мене це не зручно і якось занудно. Я не винна що сон для мене як наркотик, я його люблю, і хочу 24/7..Швидко взуваючись я вийшла на двір до нашої чорної тойоти фортунер 2019 року.. може вона не ідеальна для когось, а для мене вона комфортна.
Власна машина це добре, ти не переживаєш що спізнишся на автобус і тобі прийдеться іти пішком..Коли ми вже припаркувались, хлопець стояв біля машини і тикав пальцем на частинки будівлі і розповідав що там знаходиться.
- Тут *показав на будівлю*
Багато самозакоханих маминих синочків, з досить багатих сімей, так що будь обережна, не піддавайся на їхню жалість, та провокації)
- Христа радість, ти мені це так кажеш ніби я в когось закохаюся, і народжу гору дітей, спихну на тебе а сама у мусорці буду лазити і збирати скляні бутилки, аби потім їх здати і купити собі якусь найдишевшу горілку..
- Ну ти вмієш як завжди все перебільшити, не можна бути такою коли рідний брат за тебе переживає!
Якщо будуть проблеми, звертайся малеча, я тут як ніяк був головною шишкою і мене ще тут довго будуть пам'ятати, особливо хімічка..
- Мг, добре, я все зрозуміла
- Добре малеча, якщо що я не неподалік звідси, в сусідньому універі.
- Та блін блінський, я вже зрозуміла що ти в сусідньому приміщенні, не треба мені двадцять раз говорити, я ж не глуха!
- От і добре, молодець маєш хорошу пам'ять, і слух тоже)
Хлопець хотів мене обійняти, але я просто пожала йому руку, і пішла собі далі.Розглядуючи трьох жінок, я згадувала як виглядає моя керівничка.
- Я перепрошую, а ви часом не знаєте де тут знаходиться 11-а ?
- Авжеж знаю, а ти мабуть Т/и Хакер, молоденька сестра Вінні, я твоя класний керівник, буду рада тебе провести до класу)
Поки жінка розповідала про розклад уроків, помалу вона мене привела в клас, де вже вели урок англійської мови, вчителька постукала в двері і після цього зайшла в клас.
- Я вибачаюся що перервала ваш урок але я хочу вам представити вашу нову однокласницю, її звати Т/и)
Всі почали мене розглядати як ту якусь найдивнішу картину в музеї, хтось почав шепотіти між іншими щось.. Мені вже не до вподоби це все, хотілось як найшвидше зависнути в своєму телефоні, і побачитися з Чейзом.
Це ж він мені казав переходити до нас, можливо може ми і не так часто спілкуємося але все ж, казав йти сюди бо тут спокійно та весело.
Я оглядала кожного присутнього в класі, може побачу якесь знайоме обличчя.. але врядчи.
Мій погляд зупинився на хлопчині в капішоні, який солодко спав на своїй парті, тільки його стирчала, обличчя видно взагалі не було.
- І так, у вас є питання, до Т/и? Думаю Т/и готова нам трошки про себе розповісти)