40-частина

1.2K 25 2
                                    

Коли ми вже під'їхали до самого торгово центру, хлопець як джентельмен відкрив мені двері.
Ми перше зайшли в магазин для подорожі там де палатки спальні мішки і так далі, коли у нас все було готово я вже хотіла йти але хлопець мене зупинив.
- Ти ж казав що це вроді все ?
- Я забув що нам треба буде ще в один магазин сходити.
Я пішла за ним і о боже ми зупинилися біля магазину вечірних суконь.
- Нам точно сюди треба ?
- Так я хочу обрати тобі образ на завтрашню вечірку.
- А може не треба ?
- Не переживай я щей заплачу за тебе так що пішли.
Довго ми приміряли мені образ але все таки зупинились на одній сукні яка ну дуже сподобалась Джейку.
До речі ось воно:

Джей сказав що з варіантів які ми міряли воно було найкраще

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Джей сказав що з варіантів які ми міряли воно було найкраще.
І здається найдорожче боже я йому десять раз сказала що воно дороге а він його взяв і купив.
Я розумію що він може собі таке дозволити але я ні.
Тому коли ми йшли до машини хлопець знімав якесь відео.
- А що це тут за красуня разом зі мною ?
- Авжеж це я .
Коли він закінчив відео то я його запитала:
- Ти це у шкільну групу викладеш ?
- Так хочеться підняти трохи шуміхи.
- По-моєму тут не вистачає одної детальки!
- Якої?
Я вирішила що засос буде дуже доречним на цю картинку.
Тому потягнула хлопця більш до себе і там де шия зробила легкий поцілунок.
По хлопці явно було видно що він здивований, але коли я закінчила то він подивився в телефон.
- Т/и це була чудова ідея але на наступний раз краще скажи що будеш робити.
- І так для більшого ефекту я знімлю відео і кину нам у групу, у мене акторська гра краще.
- Окей краще ходи в машину там уже відео знімлю.
Поки хлопець ставив всі покупки в багажник я дивилася що пишуть у нашу групу...

• Король школи ✍︎Where stories live. Discover now