Po škole som prišla domov. "čau som tu!" skrýkla som na moju mamu. "cauko" vrátilo sa ozvenu a dole schodmi sa už rutila moja mama. "tak čo ako?" "nič prečo" "tak ako bolo triedny? Žiaci?" "nič triedna pohoda zatiaľ stará rašpľa" "Emma?!" "ježiš sak je to pravda" "su tam aj češi?" "áno 17" "fuu a nejaký chalanisko?" urobila ksicht akože "😏" "nie iba Dominik" "mimochodom dnes s nim pôjdem okolo 3 von" "fajn prečo nie môžte aj potom k nám" "hej hovorila som mu ale podľa toho neviem či nepoviem že prerábame dom" "ale notak Emma" "sak dobre" a už som odklusala hore schodmi do mojej izby. Dopice nemám na neho kontakt! (v mojej hlave mimochodom) a čo teraz? Tak nič spýtam sa ho v parku.
Je 3 hodín a ja sa už vyberám do parku pred školou. V parku už zastihnem chalana v čiernej mikine a kapucňou. Musí to byť on. Odišla som k nemu a opýtala sa. "Dominik?" "Emmo? Jo ahoj" "čau" objali sme sa no on ma išiel objať neviem prečo. "tak co jak?" "nič pohode ty?" "taky nic když sem rikal mame ze jdu ven s holkou udelala ksicht jakože uuu dones ji seznamit" "ježiš ja tiež povedala som mame že idem von s chalanom a ona uu nahodila ksicht že ohh a povedala aby sme potom prišli do nás nato som iba povedala v hlave že ako potomto neviem" "ježiš jako mužem pak k tobe" "no neviem fajn"
-u nás doma asi o pol 4