"mami sme tu obaja!"skrykla som na mamu "jee ahojte ahoj Dominiku" odpovedala mama"dobrej" odzdravil sa jej Dominik "fajn tak mi pôjdeme hore potrebujeme sa učiť" povedala som mame abs nas nezdržiavala. "tak jo choďte" povedala a mi sme sa už vybrali s Dominikom hore do mojej izby. "husty a ten comp zabitej" povedal Dominik keď videl môj setup. "dik dik" odpovedala som. "fajn načo sa to vlastne treba učiť?" opýtala som sa ho. "ježiš mrdej na to" odpovedal Dominik. "nie nepotrebujem nosiť zo školy vrany a päťky" povedala som mu. "bifle" odpovedal keď si prezeral môj setup. "tak prepáč že nie som ako ty". "ježiš dej trocha pauzu vrdyť jen ted si s té školy prijela" stále trval na svojom. "fajn tak čo chceš robiť?" opýtala som sa. "ukáž mi neco na pc" povedal. "a čo také skôr na ňom robím veci do školy, aj keď sem tam si zahrám" odpovedala som mu. "a co takoveho hráš?" opýtal sa. "tan neviem csgo valo..." vymenuvavala som mu čo na pc hrám. "husty holka jeste sem nezpoznal holku kterou bavi csgo valorant..." povedal. "no vidíš tak co si zahrajes?" opýtala som sa ho. "tak napríklad csgo"
-po hodine hrania
"dost dobre se na nem hraje myšku máš taký zabitou"
Povedal Dominik po tom ako dohral
"dik ale už poďme robiť niečo normálne"
Povedala som mu
"fajn pokdme ven"
Navrhol
"fajn"Von