4.

178 3 0
                                    

Rozlúčili sme sa s mamou a odišli von. Asi pred nejakou budovou. "cos delala když si byla ješte na zakladce?" opýtal sa ma Dominik. "no vieš bola som dosť zmrd neučila som sa a jebala som na školu celkovo. Mama sa kvôli tomu dosť srala a tým pádom vo mne videla sklamanie aj keď som si to nepriznala no sak chápeš také tie bads girl" zasmiala som sa. "a ty?" dodala som. "fuu taky sem byl menší zmrd začal sem už tak nejak kourit asi ve 12 a tahne se to do ted" zapaloval si cigu. "vidím" povedala som. "jo" zasmial sa. "hej nechceš niekedy prespať?" navrhla som mu. "mohli by sme si spraviť nejaký taky večer učenie seansy xd" navrhla som a pri tom som nevedela čo hovorím. "jo jasny proč ne" povedal. "fajn budem rada" povedala som.        Po chvíľke sme prišli na nejaké miesto pri jazierku. "a do piči" šeptla som tak aby som to počula iba ja a Dominik. "co se deje?" povedal. "vidíš ty 3 holky? " povedala som. "jo proč?" odpovedal. "spu to namyslene tupé piče" povedala som mu. "jo aha vidím zmalovany jako kurvy" povedal a začali sme sa smiať. "no co je to tak" dodal svoje Dominik a už sa k nám vlačili. "hele co vy tady trosky?" povedala jedna piča. "hele jako troska si tu možná tak ty a tvoje zmachlena banda" povedal Dominik. "coz to rekl?" povedala typka a my sme sa už rozbehli smiechom preč. "dete do píči" zakričal Dominik keď sme bežali preč. "jebe ti si jim dal" povedala som mu. "vim deme už k tobe?" opýtal sa. "chvilku jeste" povedala som a ešte sme sa prechádzali. Po chvíľke sme došli domov a mame som išla aj s Dominikom oznámiť aby tu prespal. "ahoj mami už sme tu" povedala som smerom k mame. "ahoj tak to je dobre že ste v celku" povedala mama. "vieš chcela som sa iba opýtať či by tu náhodou nemohol Dominik prespať?" povedala som trocha nervózne. "jo proč by ne ale nebudete spať v jednej posteli" povedala z vážnym výrazom a mi sme odklusali už hore do mojej izby. "dopíči v čem mam spat?" povedal Dominik. "na gauči co mam v pokoji žeby?" povedala som. "ptal sem se v čem ne načem" povedal Dominik. "jo tak počkaj tu" povedala som a odišla z izby. Po chvíľke som sa vrátila do izby aj s teplakami a tričkom. "čí to je?" opýtal sa Dominik keď to videl. "môjho oco vadí?" povedala som. "ne jen stačí ty tepláky" povedala Dominik. "takže jen tepláky fajn jak si povieš. Po chvíľke som už aj ja bola vo svojom oversize tričku to tričko mam po zadok čiže pohoda. Asi okolo nejakej pol 9 nám vyhladlo a tak som sa vybrala s Dominikom do kuchyne museli sme byť potichu lebo moja mama bola v obývačke. V kuchyni sme sa dohodli na chleba vo vaju. Zistila som že je to domnikive obľúbené jedlo. Z tacom a na ňom chlieb sme sa narutili do mojej izby kde sme si sadli na moju posteľ a začali jest po pritom som dominika skúšala matiku. "ježiš jeb to už" povedal keď som ho už skúšala asi po piaty krát. "fajn jak chceš ale potom nefnukaj kvôli F" povedala som mu. "fajn vrdyt ja nefnukam tak ci tak vim že budú delat beaty" povedal. "no len aby sa nestal opak" "jak jako opak zeby sem neskoncil v papirnictvy? Ne neboj" povedal.
"sak sa uvidí za 4 roky" povedala som mu. "uvidí se" povedala aj on a dojedli sme a doucili sa.

-ráno

si to ty? (dokončené) Where stories live. Discover now