18.

144 4 0
                                    

Fajn som tu 3 dni a Dominikovi sa už ta jeho choroba polepšila už ma iba také tie následky ako bolesť hlavy a hrdla. Už tade pobehuje a všetko možné. Práve ideme do galérie na výstavu a keďže je o pár dní oslava Petra ma narodeniny tak mu ideme kúpiť darček.

Výstava v galérii prebehla super až na to že tam boli otázky ktoré boli dosť otravné ale inak bomba!

Teraz sme na ceste ja, kubo, domi, andreas, toky, radek...atď v dvoch karach a ideme do obchodu na ten Petrov darček. Pýtala som sa Dominika čo také ma rad a povedal mi iba že mu to bude jedno že bude rad za každú sáčku. Tak tým mi pomohol. Odišla som do prvého nakupaku a nasla tam tričko s nejakým obrázkom kostlivca a kšiltovku. Potom som mu kúpila fakt dobre voňavý parfém. Sice stal 45 euro ale nevadí.

Fajn prišli sme domov a všetko čo som kúpila som dala do darčekovej tašky. Teraz to tam bude stáť 2 dní.

Odišla som k chalanom Mimochodom Dominik kúpil Petrovi nejakú mikinu a nejaké ponožky. Ponožky som naposledy dostala v 8 na vianoce takže domi neviem no. Jakub mu kúpil hrnček z nadpisom "Nenech všechno na náhodu" a nejaké tepláky s lebkou.

Fajn chalani boli rozvaleny na gauči a Jakub z niekym telefonoval. Prisadla som si k Nikovi a hodila pohľad ma Jakuba s kým vola.

"Martinov"

"jo aha a co?"

"chtel nejakej makeup do novyho klipu"

"jo tak"

Po hovore s Martinov si k nám prisadol.

"večer tady nebudu jo ani s tokačem"

"proč?"

"du k marte skúsi na mne nejaký navrhy a tak"

"jo a kdy se vrátiš?"

"nevim nekdy o pul noci?"

"až tak jo?"

"no chci ten makeup mit za sebou"

"jojo"

si to ty? (dokončené) Where stories live. Discover now