Je niečo okolo ráno 9 a je nedeľa. My máme od utorka letné prázdniny a to znamená žiadna škola jupi. Dnes okolo 2 sa k nám maju nasťahovať nový susedia teším sa aj hej. Volala som s mamou mama príde akurát stredu a povedala aby som išla s niečím tých nových susedov privítať a tak som upiekla nejakú bábovku a pôjdem tam tak za hoďku lebo už tu maju byt taku tu hoďku. Fajn 15 minút idem zanimi a idem si niečo obliecť. Obliekla som si nike mikinu a modré rifle. Dala si vlasy do vysokého copu a už som zamykala byt. No čo keď ma zdržia nebudeme riskovať vykradnutie.
Fajn už im klopem na dvere a som trocha nervózna. Menovku na dverách ešte nemajú ale tak nejak to vyčítam. A už sa otvárajú dvere. "dobrý vy ste naši nový susedia ja som Emma vaša suseda" povedala som s nervami v hlase. "dobrej to je mile dekujem" povedala nejaká zrejme už mama okolo 45 rokov. "a upiekla som vám bábovku" podala som jej ju. "dekuju to nemuselo byt tak aspoň pojdte dal zeznamim vas s mim synem" povedala a uhla sa aby som vstúpila. "dominiku! Mame návštevu prijed dolu!" zakričala mama na syna a mne došlo že Dominik mi hovoril že sa o 2 niečo deje. A už ho vidím zchadzat je to on. "Dominik?! Ja som vedela že to tie krabice neboli len tak" povedala som prekvapene. "čau jo tak nevedel sem co rict abys uverila" povedal Dominika pri tom ako ma objímal. "takže vy se znate" povedala jeho mama. "chodíme spolu do triedy" povedala som jednoducho. "jo aha to je supr tak bežte nahoru když tak" povedala jeho mama a my už sme leteli hore schodmi.
-u neho v izbe