Kimsin?

183 15 8
                                    

Çok özür dilerim dünün pazar olduğunu bile şu an hatırladım bir iki gündür hiç iyi değildim sınavlar yüzünden çok özür dilerim cidden 😭 bölüm bekleyen var mıydı bilmiyorum ama varsa cidden özür dilerim. Haftaya pazar bölüm atmam büyük ihtimalle ayt sınavı var  ama hafta içi kendimi toparlayıp bölüm atarım siz de bana hatırlatırsanız gelecek hafta bölümü unutmam 😭 üzgünüm sınav yüzünden her şeyi unutup duruyorum.

Umarım bölüm hoşunuza gider başınızı ağrıttım biraz kusura bakmayın 😭
.
.
.

Seungmin evine geldiğinde evdeki herkes şaşkınca ona bakıyordu.

"Oğluşum! Saçların çok güzel olmuş. Ay tırnaklarına ne yaptırdın sen gel bakayım! Ay Wonpil çok güzel olmuş tırnakları.

Ben de istedim şimdi..."

"Anniş ya..."

"Ay Seungmo kulağını da deldirseydin ya. Daha güzel olurdu."

"Emin misin noona? Yakışır mı ki?"

"Sen Kim ailesinin çocuğusun bize yakışmaz da kime yakışır be!"

Wonpil oğlunun ani değişimleri yüzünden şaşkındı.

Evet her şey ona yakışırdı buna bir şey demiyordu ama oğlu sarı saçlarını çok seviyordu bunu biliyordu.

Birden saçlarını tırnaklarını değiştirmek ona göre değildi.

Mesela Seungmin tırnaklarını sade şekiller ile süslemeyi severdi. Kelebekleri ilk kez kullanmıştı.

Babası oğlunun iyi mi yoksa kötü mü olduğunu çözemiyordu.

"Sanırım kulağımı da deldireceğim, hangisi yakışır ama noona?"

Ben arkadaşımı çağırayım hemen! Piercing işinde uzman her model hakkında bilgiye sahip eşyalarını buraya getirir. Sadece kulak mı yoksa benim gibi göbek piercingi vs düşünüyor musun?"

"Hayır hayır sadece kulağım yeterli.''

"Peki ben Sell'i arıyorum yemeğe de gelir hem. Sıkıntı olur mu anne, baba?"

"Hayır bebeğim istediğinizi yapın."

"Peki."

1, 2 saat sonra aile yemek yemiş Sell Seungmin'in kulağını delip yapması gerekenleri söylemiş ve Hiwa'nın odasına geçmişti.

İkili yalnız takılırken Seungmin yatağına uzanmış ve Hyunjin'i düşünmeye başlamıştı.

Ama o an kapı çalmıştı.

"Bay Kim arkadaşlarınız gelmiş. Aşağı mı inersiniz onlar mı odanıza gelsin?"

"Ah odama gelsinler daha rahat oluruz."

Normalde bizimkiler geldiğinde böyle hizmetli gelip haber etmez onlar direkt yanıma çıkardı. Ama o kadar tuhaf gelmiştim ki onlara önce sordurmuşlardı galiba...

Birkaç haftadır gelmemelerine şaşırmıştım zaten ama galiba biraz kendime gelmem için zaman vermişlerdi.

"Oh bebeğim! Biz geldik! Hı sen kimsin lan?"

"Changbin ne diyorsun ya Seungmin'in odasında ondan başka kim olabilir san- ne bu kim ya?"

Sonunda  Changbin hyungu ve Felix'i ittirip odaya dalan Jeongin oldukça şaşırmış görünüyordu.

Sanırım iki yıldır ilk kez saçımı farklı renk yaptığım için...

"Çocuklar tamam Minnie bazı değişiklikler yapmış olabilir biz artık otursak mı?"

Happy, Maybe?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin