Hoşgeldin

120 11 12
                                    

Hyunjin'den
Aylar yavaş yavaş geçerken artık kış gelmişti. Seungmin'in karnı gittikçe büyürken bebeğimizin büyümesine şahit olmak beni her an çok özel hissettiriyordu.

Minik bir prensin ailemize katılacağını öğrenmiştik. İki kişilik ailemizin 3 kişi olmasına çok az kalmıştı.

Bu süreçte hem Chan Hyung ve Jeongin hem de Minho Hyung ile Jisung evlenmişti. Herkes evli mutlu hayatında iken her gün birbirimizdeydik.

Felix'in doğumuna haftalar kalmıştı onlar da minik bir prenses bekliyorlardı ismini de bizim bebeğimiz ile uyumlu koyacaktık.

Binna ve Haru koyacaktık. Binna parlamak anlamına gelirken Haru da gündüz anlamına geliyordu.

Zaten Haru'yu özellikle Seungmin istemişti. Hem izlediği dizi yüzünden hem de Haru'nun anlamı yüzünden çok beğeniyordu bu ismi.

Seungmin'in fikri ile aylardır kızına isim arayan Felix de Binna koymak da karar kılmıştı. Birinin doğuşu gündüz birinin parlak olsun demişti birbirlerine iyi gelsinler hep demişti.

Çalan telefon sesi ile Seungmin hareketlenmişti. Telefonunu açtığında telaşlandığını fark etmiştim.

Onun telaşı yüzünden hemen kalktım yanına gittim. Çok gergin görünüyordu. Telefonu kapattığı an ne olduğunu sordum.

"Ne oldu Minnie neden gerildin?"

"Lix, Lix doğuruyor! Ama tehlikeliymiş Hyun! Changbin Hyung çok kötüymüş Chan Hyung aradı. Changbin krize girmiş dedi. Felix'in de durumu kaldırmama riski varmış. Çocuk ters dönmüş bu çok sıkıntı değilmiş normalde ama Felix'in bünyesi kaldıramayacabilirmiş HYUN!"

O bu kadar telaşlı iken ben de telaşlanmıştım ama bebek için sakin kalmalıydık. En azından risk almamalıydık.

"Bebeğim dur! Sen de hamilesin bak sana bir şey olacak dur. Gideceğiz şimdi dur nolur nolur."

Seungmin kendi halinin yeni farkına varmış gibiydi. Biraz duraksasa da telaşından pek bir şey kaybetmemişti.

"Hadi arabaya gidelim bana sıkıca tutun çok gerildin bebekle sana bir şey olur diye korkuyorum."

Bana masumca baktı. Kendisi de korkuyordu ama telaşı çok fazlaydı. Felix onun için çok önemliydi. Bizim için de öyleydi ama onun için çok çok ayrıydı. Ki hepimiz bebeğe ya da Felix'e bir şey olursa dayanamazdık. Bebeğe bir şey olursa ne Changbin ne de Felix toparlayamazdı kolayca.

Arabaya binip dikkatlice çalıştırdım. Yaklaşık 30 dakika içinde hastaneye ulaşmıştık. Seungmin'i tutarak indirdim ve hastaneye de sımsıkı tutarak girdim.

Doğumhaneye vardığımızda bir doktoru gördük. Changbin Hyung sanırım şimdi sakinleştirici almış koltukta otururken doktor başındaydı.

Happy, Maybe?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin