Aylık Buluşma

461 40 23
                                    

Hyunjin en yakın arkadaşları ile buluşacağı gece için hazırlanıyordu. Akşam bara gidip aylık rahatlama ve her şeyi unutma gecesi yapacaklardı.

Aynı evde yaşadığı diğer arkadaşı ise onun gibi heyecanla hazırlanmak yerine yorganına bürünmüş uyuyordu.

Hyunjin'den

"SEUNGMİN GİDECEĞİZ HAZIRLAN ARTIK!"

"HWANG UYUYORUM BENİ RAHAT BIRAK!"

"GİDECEĞİZ SEUNG HAZIRLANMAN GEREK!"

"ÇIKMADAN 5 DAKİKADA DA HAZIRLANILABİLİYOR HWANG. 2 SAAT ÖNCE HAZIRLANMAMA GEREK YOK!"

Bunun üstüne uykuya döndüğünü tahmin ettiğim için ses çıkarmadım. Seungmin böyleydi, depresif, mutsuz ve uykucu.

En yakın arkadaşımın bir süredir böyle olması beni o kadar çok üzüyordu ki...

Elimden gelen bir şey de olmadığı için kendimi daha da kötü hissediyordum. Eğer daha iyi bir arkadaş olsaydım ona ne olduğunu anlayabilirdim belki de...

Sonunda saat cidden yaklaşınca Seungmin'in odasında gittim.

Seung odaya kapı çalmadan girmeme çok takılmadığı için kapıyı çalmadım.

"Seung artık kalkmalısın. Çıkıcaz birazdan."

"Hwang beni rahat bırak!"

"Seungmin yeter artık kalk tüm gün yattın zaten. Herkes bizi bekliyor."

"Seni bekliyor olabilirler ama kimse beni beklemiyor. Ben hiç gitmek istemiyorum ve herkes bunu biliyor.

Hem de çok umurlarında olduğumuzu düşünmüyorum. Hepsi sevgili olduğundan beri çokta önemli değiliz biz."

"Seungmin saçmalıyorsun şu an hadi bak daha da moralimizi bozmadan kalk ve hazırlan. Gidelim, Felix özellikle hepimizi bekliyormuş. Bir şey açıklayacakmış."

"Kesin hamiledir onu açıklayacaktır."

"Öyle bir şey olsa bara mı gideriz sence?"

"Hwang sanki bar dediğimiz yer de çok bar ya. İçkili mekan sadece. Her neyse kalkıyorum. Eminim ki hamile."

"Neden bu kadar eminsin ki?"

"Hyunjin, ne kadar onlarla ilgilenmediğimi düşünseler de, düşünsen de ben hepiniz ile ilgileniyorum.

Sen mesela sürekli telaşlısın şu sıralar. Arkadaşlığımızı sorguladığını da biliyorum. Her şeye bu kadar takılma olur mu?

Felix de sürekli hasta bu sıralar. Beni telefonla arıyor ve her aradığında kusuyor. Ondan beri emin oldum ama benim arkadaşlarım saf olduğu için bunu bile geç anladılar."

"Ow, eski Seung geri döndü aramıza. En son senin bu kadar uzun konuşmanı birkaç ay önce dinledim sanırım."

"Hala bok gibi hissediyorum Hwang ama benim hakkımda yanlış fikirlere kapılmanızı sevmiyorum."

"Peki hadi daha çok oyalanmayalım, hazırlan gidelim."

"Tamam çık odamdan."

Seungmin beni odadan kovunca gülüp odadan çıktım. Hala mutsuz olduğunu seziyordum ama en azından şu an enerjisi biraz yerindeydi.

Happy, Maybe?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin